نخستین نمونه و الگوی ساخت مسکن دربافت تاریخی کاشان به نمایش درآمد

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران، مهدی هوشمندی نژاد ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص گشایش نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته کاشان گفت: حضور کاشان در نمایشگاه گردشگری، مجالی برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری و ظرفیت های موجود این شهرستان است.

نخستین نمونه و الگوی ساخت مسکن دربافت تاریخی کاشان به نمایش درآمد

جهت دریافت خدمات طرح های آلاچیق چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

وی گفت: معرفی اولین نمونه و الگوی ساخت مسکن در بافت تاریخی کاشان متناسب با اصالت های معماری سنتی این شهر در کنار نمایش ماکت های بناهای فاخری چون خانه طباطبایی، از مهم ترین موارد قابل توجه در غرفه کاشان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران و احیای بافت فرسوده کاشان با تأکید بر فرصت اثربخش و ارزنده نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته برای معرفی این شهرستان مطرح نمود: حضور ویژه کاشان در این نمایشگاه فرصتی ارزنده برای استفاده سرمایه گذاران، بهره برداران و سایر بخش های مرتبط با احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی است.

وی با اشاره به رویکرد امسال این نمایشگاه پیرامون توجه به خانه ایرانی گفت: یک سالن مجزا با مساحتی بالغ بر سه هزار متر برای شناساندن ظرفیت های این حوزه اختصاص یافته است.

هوشمندی نژاد اضافه کرد: با تکیه بر استراتژی ارتباط با سرمایه گذاران و مخاطبان، فرصت های سرمایه گذاری و ظرفیت ها و توانمندی های موجود در کاشان در قالب معرفی بیش از 20 خانه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی توضیح داد: با توجه به برگزیده شدن خانه های تاریخی کاشان به عنوان برترین مقاصد گردشگری از نگاه گردشگران خارجی در امسال، شرکت در این رویداد زمینه را برای معرفی بیشتر پتانسیل های دیار نخستین های دنیا به ویژه در حوزه اقامتگاه های سنتی فراهم خواهد آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 831

به "نخستین نمونه و الگوی ساخت مسکن دربافت تاریخی کاشان به نمایش درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین نمونه و الگوی ساخت مسکن دربافت تاریخی کاشان به نمایش درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید