نتایج فرنگی کاران ایران در 5 وزن نخست تورنمنت مجارستان، شکست دلخانی مقابل اوتا

به گزارش تور هند ارزان، تیم ملی کشتی فرنگی که با بعضی از نفرات جوان خود راهی تورنمنت جایزه بزرگ مجارستان شده ، 5 وزن نخست را با کشتی های خوب میثم دلخانی و حسن آریایی نژاد پشت سر گذاشت.

نتایج فرنگی کاران ایران در 5 وزن نخست تورنمنت مجارستان، شکست دلخانی مقابل اوتا

رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان در حالی برگزار گردید که دلخانی با شکست مقابل شینوبو اوتا باید به مصاف آندربرگ از نروژ برود.

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان که جز سیستم رنکینگ اتحادیه دنیای کشتی محسوب می گردد با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر گیور در حال برگزاری است.

شش نماینده ایران در رقابت های روز نخست به میدان رفتند که در انتها دیدارهای مقدماتی، رضا خدری در وزن 55 کیلوگرم با یک شکست برای کسب مدال نقره به میدان خواهد رفت و میثم دلخانی، جمال اسماعیلی و حسن آریایی نژاد در اوزان 63، 82 و 97 کیلوگرم برای کسب مدال برنز امشب به مصاف حریفان خود می روند.

در مهمترین مسابقات 5 وزن نخست در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری کشتی گیرانی از الجزایر و مجارستان را مغلوب کرد اما در دور سوم مقابل الهام بهرام اف از ازبکستان در حالی که از حریف پیش بود با نتیجه 4 بر 6 نتیجه را واگذار کرد. او در دور چهارم و مسابقه انتهای با جاووخیر میراحمداف حریف دیگری از ازبکستان برای کسب مدال نقره مسابقه می دهد. در این وزن بهرام اف ازبکستانی صاحب مدال طلا شد.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 از سد محمد نوربخش گذشت. او در دور سوم و مرحله نیمه نهایی مقابل شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن در یک کشتی نزدیک با نتیجه 2 بر 5 مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف دلخانی در دیدار رده بندی استیگ آندره برگ دارنده مدال برنز المپیک و دنیا از نروژ می رود.

در وزن 72 کیلوگرم محمد رضا آقانیا در دور نخست آرام واردانیان از ازبکستان دارنده مدال برنز آسیا را با نتیجه 5 بر یک مغلوب کرد اما با شکست مقابل شماگی بولکوادزه از گرجستان دارنده مدال برنز المپیک از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 82 کیلوگرم جمال اسماعیلی بعد از سه پیروزی در مرحله نیمه نهایی مقابل رأی بیک بیسلطانوف از دانمارک دارنده نقره زیر 23 سال دنیا با نتیجه صفر بر 6 باخت و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 97 کیلوگرم حسن آریایی نژاد پس از استراحت در دور نخست ، دو پیروزی مقابل کره جنوبی و اوکراین در نیمه نهایی مقابل ترسی هانکوک از آمریکا با نتیجه 3 بر 2 باخت و به دیدار رده بندی رفت.

5

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 174

به "نتایج فرنگی کاران ایران در 5 وزن نخست تورنمنت مجارستان، شکست دلخانی مقابل اوتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج فرنگی کاران ایران در 5 وزن نخست تورنمنت مجارستان، شکست دلخانی مقابل اوتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید