مقاصد برتر گردشگری در فصل بهار

به گزارش تور هند ارزان، در فصل بهار به کجا سفر کنیم؟

فصل بهار و مخصوصا ایام عید، به دلیل تعطیلات و آب و هوای خوب، یکی از بهترین فرصت ها برای سفر است که نباید از دست داد. اگر شما هم از مشتاقان سفر در فصل بهار هستید، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید. در اینجا سعی شده تا چند تا از جذاب ترین مقاصد گردشگری برای سفر در این فصل به شما معرفی گردد:

مقاصد برتر گردشگری در فصل بهار

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

شهر هانگژو در چین

هانگژو (Hangzhou)، شهری در شرق کشور پهناور چین است و پر طرفدارترین منطقه گذراندن تعطیلات چینی ها در فصل بهار هم است. بنابراین جای تعجب ندارد که هر ساله پذیرای تعداد زیادی افراد از سرتاسر جهان باشد. گذشته از طبیعت زیبا و آب و هوای بسیار تمیز و پاکی که دارد، یکی از میراث های جهانی یونسکو یعنی دریاچه غربی هم یکی دیگر از جذابیت های هانگژو است.

دره دورو در پرتغال

دره دورو واقع در کشور پرتغال، به خاطر شمالی بودنش، آب و هوای خیلی خوبی دارد و طبیعت زیبای آن از تپه های بزرگ و کوچک تشکیل شده است. علاوه بر این، رودخانه ای آبی به همین اسم هم از آن می گذرد. در فصل بهار، ابرهای صورتی رنگی در بالای تپه های دره دورو سایه می اندازند که زیبایی این منطقه را 2 برابر می نماید. دره دورو در پرتغال، یکی از اصلی ترین فراوری نمایندگان انگور در این کشور است.

کشور تانزانیا

این کشور آفریقایی که در شرق قاره سیاه قرار گرفته است، به اندازه ای زیباست که همه جای آن برای سفر در فصل بهار دیدنی است و پیشنهاد می گردد. اما بیشتر از همه، 2 منطقه شمالی یعنی سرنگتی و انگرونگرو در این فصل غرق در زیبایی های طبیعت می گردد. البته همین که بهار آغاز می گردد، بارش باران هم آغاز می گردد اما هوای بسیار مطبوعی سراسر این مناطق را فرا می گیرد. کمپ های گردشگری زیادی هم در این فصل در تازانیا برگزار می گردد که می توانید در آنها شرکت کنید و آتشفشان معروف الموتی را هم از نزدیک ببینید.

واشنگتن در آمریکا

پایتخت کشور آمریکا، با آغاز فصل بهار، میزبان گردشگرهای زیادی از سرتاسر جهان می گردد و دلیل اصلی آن هم، آب و هوای بهاری آن است. جدای از این، در ماه مارچ و از روز بیستم این ماه، شکوفه های درختان گیلاس، زیبایی این شهر را 2 برابر می نمایند و جشنواره های مختلف هم در آن آغاز می گردد.

سیدنی در استرالیا

شهر بعدی ای که قصد معرفی آن را به شما داریم، سیدنی در کشور استرالیا است، جایی که جاذبه های گردشگری مختلف و زیادی دارد و پرجمعیت ترین شهر قاره اقیانوسیه هم محسوب می گردد. در سفر به این شهر زیبا، حتما تجربه صرف غذا در رستوران نوما را داشته باشید. این رستوران پر طرفدارترین رستوران این شهر است و همه میزهای آن از 10 هفته زودتر رزرو می شوند.

واحد پول این کشور، دلار استرالیایی است که نسبت به دلار امریکا، 10 درصد ارزانتر است و در نتیجه سفرتان در فصل بهار به این شهر، گران نخواهد بود.

منبع: travelandleisure.com

منبع: الی گشت
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 519

به "مقاصد برتر گردشگری در فصل بهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصد برتر گردشگری در فصل بهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید