معمای توهم نوری؛ فقط نابغه ها عینک موجود در این تصویر را در 11 ثانیه پیدا می نمایند!

به گزارش تور هند ارزان، معمای توهم نوری؛ افرادی با هوشِ تصویری بالا می توانند عینک پنهان شده در کلاس را در 11 ثانیه پیدا نمایند.

معمای توهم نوری؛ فقط نابغه ها عینک موجود در این تصویر را در 11 ثانیه پیدا می نمایند!

خبرنگاران |افراد با هوش بالا می توانند این تست توهم نوری را حل نمایند. تنها 2 درصد از مردم می توانند عینک پنهان در کلاس را در 11 ثانیه ببینند. در این تصویر یک عینک وجود دارد. افرادی که مهارت های مشاهده و بینایی خوبی دارند، عینک را در 11 ثانیه پیدا می نمایند.

به گزارش خبرنگاران ؛ چه اندازه به سطح تمرکز و مهارت های بصریتان آگاهی دارید؟ آیا می توانید عینک را در 11 ثانیه پیدا کنید؟ این چالش را انجام دهید تا پاسخ سؤال را متوجه شوید.

هدف اصلی چالش توهم نوری پیدا کردن جسمی است که در تصویر به طرز هوشمندانه ای استتار شده باشد. در بعضی موارد، چیزی که به نظر می رسد یک شی است، می تواند در واقعیت کاملاً متفاوت باشد.

آیا برای مشخص سطح قدرت بینایی و تمرکزتان مشتاق هستد؟

پس یکبار دیگر تصویر را ببینید:

تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا یک تصویر توهم نوری است که هدف اصلی آن فریب مغز شما است و چالش پیش روی شما این است که بر این توهم غلبه کنید و عینک موجود در این تصویر را در 11 ثانیه تشخیص دهید.

این یک چالش آسان است که می تواند به وسیله یک کاربر با تجربه در حل معما های توهم نوری ظرف چند ثانیه حل گردد. تصاویر توهم نوری مهارت های بینایی و سطح ادراک شما را آزمایش می نمایند و تا حدی به سنجش هوش شما یاری می نمایند.

توهمات نوری منبع عالی تفریح برای نوجوانان و بزرگسالان است. آن ها نقاط خاصی از مغزشما را تحریک می نمایند. آیا عینک را در 11 ثانیه دیدید؟

.

.

.

چالش پیش روی شما این است که عینک را که در تصویر وجود دارد در 11 ثانیه پیدا کنید، این عینک به طرز هوشمندانه ای استتار شده است.

عینک را دیدید؟

.

.

.

عجله کنید، فرصت زیادی ندارید.

.

.

.

کنجکاو هستید بدانید عینک کجاست؟

.

.

.

زمان تمام شد.

پاسخ معمای توهم نوری

منبع: فرادید
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2271

به "معمای توهم نوری؛ فقط نابغه ها عینک موجود در این تصویر را در 11 ثانیه پیدا می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای توهم نوری؛ فقط نابغه ها عینک موجود در این تصویر را در 11 ثانیه پیدا می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید