تور فرانسه ارزان: معرفی هتل 5 ستاره بالزاک در پاریس

به گزارش تور هند ارزان، هتل بالزاک پاریس |paris Hotel Balzac

این هتل با 69 اتاق در 6 طبقه بازسازی شده در عمارت قرن نوزدهم Balzac واقع شده است و تنها یک دقیقه پیاده روی از Arc de Triomphe و Champs Elysées است. شما می توانید روی مبل های بزرگ در سالن شیک بنشینید و استراحت کنید. هتل بالزاک پاریس paris Hotel Balzac اتاق ها و سوئیت ها با نور کم و دکوراسیون نئوکلاسیک ارائه می دهد و در بعضی از این هتل ها چشم انداز ای زیبا از پاریس یا حیاط را ارائه می دهد. این هتل یک گزینه عالی برای مسافران است که علاقه مند به خرید، عاشقانه ها و غذا هستند. ایستگاه متروی جورج وی در 210 متری از هتل است و دسترسی مستقیم به موزه لوور دارد. در این منطقه شما می توانید مغازه ها که برای شما مارک های محبوب مانند رالف لورن، Burberry، کارتیه، H & M، Chanel را ارائه می دهند پیدا کنید. تمام مهمانانی که در این هتل پاریس اقامت داشته اند، از موقعیت عالی و کارکنان مهربان آن بسیار خوشنود بوده اند. مجله خبرنگاران ، خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل میفر پاریس را تا دیدنی های پاریس به تفصیل عنوان می نماید.

تور فرانسه ارزان: معرفی هتل 5 ستاره بالزاک در پاریس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

خدمات رفاهی هتل بالزاک پاریس

کارکنان هتل بالزاک خدمات متعددی نظیر اجاره تلفن همراه، تمیز کردن خشکشویی و پارکینگ را انجام می دهند. در طول روز و تا انتهای شب در سونا مهمان آن باشید و بعلاوه از فضای مجلل در لابی و روزنامه های رایگان در آن استفاده میکند. منطقه ها عمومی با دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم با سرعت بالا مجهز شده اند. امکانات رفاهی در این هتل 5 ستاره شامل آسانسور و تجهیزات سمعی و بصری و یک اتاق جلسه است. یک کافه و سالن در هتل است که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش لذت ببرند. امکانات برگزاری رویداد ها در هتل وجود دارد. این هتل در پاریس نیز خدمات تور و بلیط، را ارائه می دهد. پارکینگ محدود و احتیاج به رزرو دارد و پارکینگ اختصاصی با هزینه اضافی در دسترس است. کارکنان این هتل به زبانها روسی، اسپانیایی، فرانسوی، عربی و انگلیسی صحبت می نمایند. نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها (هزینه اضافی) از دیگر خدمات این هتل است بعلاوه امکان استفاده از خدمات لیموزین یا تاکسی شهری در دسترس است. ورود به هتل میفر پاریس از ساعت 3 بعد از ظهر می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل بالزاک پاریس

این هتل مجلل که زیبایی هایی را در خود دارد ، دارای منظره زیبایی از شهر پاریس نیز می باشد

رستوران هتل

رستوران پرییر گاگنیر - Pier Gagnaire : سرو غذاهای فرانسوی برای ناهار و شام در این رستوران ارائه می گردد.

صبحانه بوفه : هر روز صبح از ساعت 7 صبح تا 10:30 (با هزینه اضافه) ارائه می گردد.

خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق های هتل دارای دکوراسیونی به سبک فرانسوی، حمام خصوصی و تهویه مطبوع می باشد. هر اتاق با میز مطالعه و جایگاه آن، تلویزیون با شبکه های جهانی، اینترنت وای فای رایگان، یخچالی کوچک و تلفن تجهیز شده است. پرده های ضخیم پنجره ها را پوشانده است. دیوارهای ضد صدا، تخت خواب اضافه با پرداخت مجزا از دیگر امکانات آن ها می باشد. مینی بار و روزنامه های رایگان از دیگر خدمات آن است. ملافه های ضد آلرژی موجود است و حمام با حوله لباسی، سشوار و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان بهره ببرید. امکانات چای و قهوه نیز در دسترس است. برای رزرو اتاق و یا تماشا عکس های بیشتر از آن، می توانید سری به قسمت رزرو هتل پاریس در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل بالزاک پاریس

  • اتاق دابل سوپریور: 20 متر مربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • اتاق دابل سوپریور: 25 متر مربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ و منظره به خیابان دارد.
  • اتاق دولوکس: 30 متر مربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ و منظره به خیابان دارد.
  • اتاق دابل دولوکس: 15 متر مربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • اتاق خانواده: 30 متر مربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • سوییت جونیور: 35 متر مربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ و منظره به خیابان دارد.
  • سوییت جونیور استاندارد: 20 متر مربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • سوییت کورنر: 45 متر مربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ و منظره به خیابان دارد.
  • سوییت استاندارد: 25 متر مربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پاریس

  • تئاتر کمدی کامارتین: 2 کیلومتر تا شما فاصله دارد. با ماشین تقریبا 9 دقیقه راه خواهد بود و اگر پیاده روی کنید در مدت زمان 32 دقیقه به این محل برسید.
  • اپرای گارنیر: تا شما، 2 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی هم، در مدت 8 دقیقه به این سالن تئاتر خواهید رسید. اگر پیاده روی کنید در مدت 33 دقیقه به این مکان خواهید رسید.
  • سالن تئاتر متورینس: تا شما، 8 کیلومتر فاصله داشته و با ماشین هم، در مدت 8 دقیقه به این سالن تئاتر خواهید رسید. اگر پیاده روی کنید در مدت 27 دقیقه به این مکان خواهید رسید.
  • : 1 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی تقریبا 13 دقیقه و مترو شماره 1، این مسافت را در مدت 18 دقیقه طی می نمایند. با تنها 41 دقیقه پیاده روی هم به این محل می رسید.
  • : 2 کیلومتر می باشد که با تاکسی تقریبا 17 دقیقه و با مترو حدود 26 دقیقه تا این کلیسای زیبا راه خواهید داشت. پیاده نیز حدود یک ساعت راه خواهید داشت.
  • : این برج تا شما 7 کیلومتر فاصله داشته و با 9 دقیقه رانندگی یا 29 دقیقه پیاده روی به این برج فلزی معروف خواهید رسید.
  • : 5 کیلومتر دورتر است و با تاکسی تقریبا 19 دقیقه و پیاده 51 دقیقه راه خواهد بود. تا آنجا با مترو حدود 31 دقیقه در راه خواهید بود.
  • اپرا باستیل: این سالن اپرا، 5.6 کیلومتر دورتر بوده و با ماشین تقریبا 22 دقیقه، با دوچرخه 24 دقیقه و با مترو طی این راستا 23 دقیقه، زمان می برد.
  • : 6 کیلومتر است که از فرودگاه با 28 دقیقه رانندگی به هتل خواهید رسید.
  • : فرودگاه شارل دوگل، 6 کیلومتر فاصله تا هتل دارد که با تاکسی، 36 دقیقه تا هتل راه خواهید داشت.

موقعیت هتل بالزاک پاریس

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

فرانسه، پاریس 75008، رو بالزاک 6

6 Rue Balzac, 75008 Paris, France

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2054

به "تور فرانسه ارزان: معرفی هتل 5 ستاره بالزاک در پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: معرفی هتل 5 ستاره بالزاک در پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید