معرفی برترین ساعت های مردانه و زنانه در سال های اخیر

به گزارش تور هند ارزان، ساعت برای بسیاری از افراد، اکسسوری است که مادام العمر دوام می آورد، چیزی مثل یک شیء سنتی که در طی نسل ها منتقل می گردد. حتی در دوره ای که گوشی های هوشمند جایگزین ساعت ها شده اند، ساعت هنوز موردعلاقه بسیاری از مردان یا زنان است. استفاده از ساعت استایل، شخصیت و مهم تر از همه موقعیت فرد در جامعه را بیان می نماید.

معرفی برترین ساعت های مردانه و زنانه در سال های اخیر

گاهی اوقات، ساعت تنها قطعه جواهری برای یک خانم است که در یک موقعیت خاص باید مورد قدردانی قرار گیرد. بعضی اوقات هم یک گجت بسیار شیک برای آقایان است تا بتوانند شرایط اجتماعی خود را نشان دهند. با تمام پیشرفت های که در دنیا حال حاضر در حال رخ دادن می باشد، ساعت های مچی در انواع مختلف کلاسیک و اسپرت همچنان جایگاه خود را حفظ کردند. علت این امر این است که آنها تنها برای زمان سنجی مورداستفاده قرار نمی گیرند بلکه بخشی از استایل شما محسوب می شوند.

با این شرح به سراغ برترین ساعت هایی می رویم که از برندهای مختلف در طی سال ها گذشته شناخته شده اند.

ساعت امگا اسپید مستر مون واچ

بدون شک در فهرست برترین ساعت های دنیا باید مدل هایی از کمپانی امگا با 160 سال قدمت و تجربه در این زمینه وجود داشته باشد. یکی از پرطرفدارترین ساعت های این مجموعه در سال های اخیر امگا اسپید مستر واچ بوده است که در سال 1975 رونمایی شد. مون واچ لقبی است که به واسطه حضور بر روی کره ماه به این ساعت داده شد. درواقع مستر مون واچ، اولین ساعت مچی بوده که به این افتخار بزرگ دست پیدا کرد.

درباره مشخصات فنی این ساعت باید بیان شود که از موتور بی نظیر 1861 بهره می برد که فضانوردان را در تاریخی ترین سفر بشر همراهی نموده است. صفحه این ساعت 42 میلی متری است و استقامت بالا از برجسته ترین ویژگی های آن محسوب می شود. بعلاوه ویژگی ضد آب بودن برای این اسپید مستر تا عمق 50 متری بیان شده است.

ساعت مردانه امگا سی مستر آکواترا مستر

انتخاب از بین محصولات برند امگا به عنوان برترین مدل های فراوری شده کاری بسیار سخت است اما سی مستر آکواترا به گواه بسیاری از منتقدان و کلکسیون داران یکی از کامل ترین ساعت های فراوری شده به وسیله امگا است.

آکواترا دارای قابی 41 میلی متری است که موتور قدرتمند 8500 اکو اکسیال را در خود جای داده است. ویژگی شاخص این ساعت مقاومت بسیار بالایی است که در برابر میدان های مغناطیسی دارد، به طوری که تا شدت 15000 گاوس را می تواند دفع کند. در صفحه این ساعت می توان شمارنده های بسیار مجذوب کنندهی را دیدن کرد که الهام گرفته از خطوط عرشه های قایق های چوبی هستند.

ساعت دیت جاست از برند رولکس

رولکس از دیگر کمپانی های قدیمی، پیروز و سوئیسی در زمینه فراوری ساعت مچی است که شاید احتیاجی به معرفی نداشته باشد. رولکس شرکتی است که به فراوری باارزش ترین ساعت های مچی در دنیا معروف است و یکی از برترین فراوریات این مجموعه پیروز دیت جاست است.

ساعت دیت جاست از زمان عرضه تابه حال بارها آپدیت شده و نسخه حال حاضر آن یک شاهکار به تمام معنا محسوب می شوند. این ساعت که هم برای خانم ها و هم برای آقایان امکان استفاده دارد یک ویژگی منحصربه فرد داشته و آن هم عدسی سیکلوپس می باشد که برای نمایش تاریخ تعبیه شده است. دیت جاست در رنگ های مختلف رزگلد، طلایی، نقره ای و دو رنگ عرضه شده است.

ساعت کاسیو جی شاک Frogman

کاسیو یکی دیگر از شرکت های ژاپنی فعال در حوزه فراوری ساعت مچی است که سال 1946 آغاز به کار کرد. البته که در آغاز فعالیت خود نسبت به ساخت ماشین حساب اقدام نمود اما در سال 1974 به طور رسمی وارد دنیای ساعت مچی شد و توانست پیروزیت های بی شماری را در این عرصه کسب کند. به گونه ای که خرید ساعت کاسیو اصل در حال حاضر اولین پیشنهادها برای تهیه و هدیه دادن است.

نکته مهم در خصوص محصولات برند کاسیو قیمت ارزان آنها نسبت به امکاناتی است که در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. برای مثال کاسیو فراگ من برترین گزینه برای افرادی است که احتیاج به یک ساعت غواصی دارند اما نمی خواهند هزینه خیلی زیادی بکنند. این ساعت فوق العاده، قادر است تا عمق 200 متری از نفوذ آب جلوگیری کند.

علاوه بر این صفحه مجذوب کننده سه موتورِ برای آن در نظر گرفته شده و در اطراف پیچ تنظیم دو دکمه برای ست کردن تنظیمات مختلف لحاظ شده است. بعلاوه قابلیت بیان اطلاعات لازم برای ماه و جزر و مد را دارد که برای غواصان بسیار کاربردی است.

ساعت رولکس سابمارینر

این مجموعه از ساعت های رولکس، از سال 1953فراوریشان آغاز شد و توانست روند رو به رشدی را از ابتدای عرضه تا به حال تجربه کند. یک علت مهم برای استقبال افراد از این ساعت استفاده از آن در فیلم های سری جیمز باند بود.

رولکس علاوه بر ورود به دنیا سینما اهداف دیگری نیز برای فراوری سابمارینر داشت. همان طور از نام این ساعت پیداست (زیردریایی) مقصود این شرکت فراوری یک محصول اختصاصی برای غواصان بود. از طرفی ویژگی های ظاهری اسپرت در کنار عملکرد و مشخصات فنی که در سابمارینر بکار رفته است بسیار قابل توجه است.

ساعت سیکو مدل SNP114P2

اگرچه برند سیکو در فراوری طیف وسیعی از محصولات فعالیت دارد اما عمده معروفیت خود را به واسطه فراوری ساعت های مچی باکیفیت به دست آورده است. جالب است بدانید مؤسس این کمپانی پیروز ژاپنی فردی 22 ساله به نام کینتارو هاتوری بوده است. در وصف کیفیت محصولات برند سیکو همین نکته کفایت می نماید که آنها حضور مؤثر و مداومی در رویدادهای ورزشی مانند جام دنیای و المپیک داشته اند.

اما ساعت SP114 یک مدل ضد آب از این کمپانی است که تا عمق 100 متری می تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند. فرم قابی که سیکو برای این مدل در نظر گرفته است دایره ای شکل است که به صفحه مشکی مجذوب کنندهی مزین شده است. ابعاد این ساعت 44 میلی متری است و جنس قاب آن نیز استیل ضدزنگ می باشد.

نکته مهمی که درباره موتور این ساعت وجود دارد موتور اختصاصی آن است که به وسیله خود سیکو فراوری شده و دارای دو حالت الکتریکی و آنالوگ می باشد.

ساعت اسپرت کاسیو جی شاک GA710G-1A4

GA7100 یکی از برترین ساعت های اسپرت کمپانی کاسیو است که هم مناسب آقایان می باشد و خانم ها. این ساعت یک روکش مشکی و رزگلد دارد که بسیار نمای زیبایی به آن بخشیده است. کاسیو در فراوری این ساعت از بند و قاب جنس لاستیک استفاده نموده تا بتواند مقاومت آن را در برابر ضربه و سقوط افزایش دهد.

در پایین این ساعت دکمه ای به رنگ رزگلد تعبیه شده که با فشار دادن آن می توان صفحه ساعت را روشن نمود. از برجسته ترین ویژگی های این ساعت باید به آلارم داخلی آن اشاره نمود که قادر است به عنوان کرونومتر و تایمر مورداستفاده قرار گیرد.

ارزش خرید این ساعت با توجه به قیمت ساعت کاسیو اصل کاملاً مالی است. درواقع امکاناتی که این ساعت در ازای ارزشش ارائه می دهد به مراتب بیشتر است.

نکته قابل توجهی که باید به آن اشاره نمود مدل های فیک بسیار زیادی است که برای محصولات کاسیو وجود دارد. بنابراین توصیه می شود برای تهیه مدل مدنظرتان حتماً به نمایندگی ساعت کاسیو مراجعه نمایید.

ساعت کرونوگراف مردانه تیسوت PR 100

تیسوت یک کمپانی سوئیسی است که تأسیس آن به سال 1853 باز می شود. در بین غول های ساعت سازی سوئیسی این شرکت نیز توانسته پیروزیت های بی شماری را به دست آورد. کرونوگراف تیسوت دارای صفحه ای 42 میلی متری است که ظرافت سازنده در فراوری را به خوبی نشان می دهد. استفاده از استیل ضدزنگ در ساخت بدنه و بند این ساعت در کنار قابلیت ضد آب بودن تا عمق 100 متری ازجمله مهم ترین ویژگی های این محصول به شمار می آیند.

کرونوگراف که در این ساعت به کار رفته از کامل ترین مدل های موجود در بین برندهای بزرگ دنیا است. تنوع رنگ که برای این تیسوت PR در نظر گرفته شده آن را برای هر سلیقه ای خواستنی نموده است. به طورکلی می توان این ساعت را یکی از برترین گزینه ها برای مصارف روزمره معرفی کرد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2307

به "معرفی برترین ساعت های مردانه و زنانه در سال های اخیر" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی برترین ساعت های مردانه و زنانه در سال های اخیر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین ساعت های مردانه و زنانه در سال های اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید