مدیرعامل PayPal: هوش مصنوعی بهره وری یکی از تیم های ما را 30 درصد افزایش داده است

به گزارش تور هند ارزان، دیجیاتو: جمعی از مدیران عامل شرکت های مختلف با حضور در یک کنفرانس مجازی درباره هوش مصنوعی و مزایای آن صحبت کردند.

مدیرعامل PayPal: هوش مصنوعی بهره وری یکی از تیم های ما را 30 درصد افزایش داده است

دن شولمن، مدیرعامل PayPal در جریان یک کنفرانس مجازی که در آن مدیران عامل شرکت های دیگر حضور داشتند تا درباره آموخته های اولیه خود از هوش مصنوعی صحبت نمایند، گفت که این فناوری در حال حاضر بازدهی یکی از تیم های خود را 30 درصد بیشتر نموده است.

براساس گزارش Fortune، شولمن اظهارات خود را به نحو زیر بیان نمود: فکر می کنم همه ما احتمالاً تأثیری که [هوش مصنوعی] می تواند داشته باشد را دست کم می گیریم. بسیار گسترده خواهد بود. به عنوان مثال، ما در حال اجرا آزمایش های زیادی در توسعه کد هستیم و شاهد بهبود 30 درصدی در بهره وری آن هستیم. در کل صنعت، 30 تا 40 درصد افزایش بهره وری را شاهد خواهید بود.

شولمن در ادامه اشاره نمود که قابلیت های احتمالی هیجان انگیز زیادی درباره هو ش مصنوعی وجود دارد و بسیاری از شرکت های کوچک و میانه متوجه شده اند که مدل های زبان بزرگ موجود به آن ها اجازه می دهند تا به سرعت تغییر نمایند.

نظر سایر مدیر عاملان درباره هوش مصنوعی

Debanjan Saha، مدیرعامل شرکت هوش مصنو عی DataRobot می گوید: هوش مصنوعی از مدت ها قبل وجود داشته است، اما احتیاج به یک آماردان یا ریاضیدان داشت که به مردم نحوه کار آن را شرح دهد. اکنون همه می دانند که این فناوری چیست و بسیاری از مردم در کوشش هستند تا با آن کار نمایند.

جف تار، مدیرعامل پلتفرم یادگیری Skillsoft دیگر فردی بود که در این کنفرانس مجازی حضور پیدا کرد و گفت: تقریباً تمام مکالمات با مشتریان اکنون حول محور آماده سازی نیروی کار برای این فناوری آغاز می گردد. زیرا هر دانش ورزی اگر قبلاً از آن استفاده ننموده باشد، مجبور خواهد شد تا از آن در شغل خود استفاده کند. و اگر قبلاً شکاف مهارتی نداشته ایم، مطمعناً اکنون داریم.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 مرداد 1402 بروزرسانی: 7 مرداد 1402 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2360

به "مدیرعامل PayPal: هوش مصنوعی بهره وری یکی از تیم های ما را 30 درصد افزایش داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل PayPal: هوش مصنوعی بهره وری یکی از تیم های ما را 30 درصد افزایش داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید