محمد نوری: قرار دریافت پارس در رده پنجم جدول فوق العاده است، به انتقادهای مغرضانه اهمیتی نمی دهم

به گزارش تور هند ارزان، محمد نوری، کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: قرار دریافت در رده پنجم جدول فوق العاده است و می توانیم در هفته های آینده نتایج بهتری هم بگیریم.

محمد نوری: قرار دریافت پارس در رده پنجم جدول فوق العاده است، به انتقادهای مغرضانه اهمیتی نمی دهم

محمد نوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط پارس جنوبی بعد از برد پرگل برابر پیکان گفت: ما برد بسیار مهمی را در این هفته به دست آوردیم و شکست دادن تیم پرقدرتی مثل پیکان اصلاً آسان نبود. این برد قطعاً شرایط روحی تیم و انگیزه بازیکنان را برای بازی های آینده بیشتر می نماید و می توانیم نتایج بهتری هم بگیریم.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد قرار دریافت تیمش در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر تأکید کرد: همه می دانند که سال جاری در لیگ برتر چه تیم های باکیفیتی حضور دارند و تیم هایی هستند که از لحاظ مسائل مالی، بازیکن و ... نسبت به تیم ما شرایط بهتری دارند. با این شرایط قرار دریافت در رده پنجم فوق العاده است. ما واقعاً تیم خوبی داریم و اگر مشکل خاصی در تیم وجود نداشته باشد می توانیم بهتر نتیجه بگیریم و در جدول هم صندلی بهتری داشته باشیم.

وی که در بازی با پیکان یک گل زد و یک پاس گل داد، با اشاره به عملکرد خوبش در لیگ سال جاری آن هم در حالی که قبل از آغاز فصل، از شرایط سنی اش انتقاد شده بود، توضیح داد: من به انتقادهای مغرضانه اهمیتی نمی دهم، ولی به انتقادهایی که در این سال ها باعث پیشرفتم شد، توجه کردم. در فوتبال خوب تمرین کردن و سالم زندگی کردن مهم است و همیشه سعی کردم این مسائل را رعایت کنم. خوشحالم که عملکرد خوبی داشتم و دوست دارم این روند را ادامه دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 104

به "محمد نوری: قرار دریافت پارس در رده پنجم جدول فوق العاده است، به انتقادهای مغرضانه اهمیتی نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد نوری: قرار دریافت پارس در رده پنجم جدول فوق العاده است، به انتقادهای مغرضانه اهمیتی نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید