قیمت تیشرت خام برای چاپ در رنگ های متنوع

به گزارش تور هند ارزان، رپرتاژ آگهی- یکی از مدل تیشرت های محبوب که بسیار در جامعه مد شده است تیشرت های ساده با چاپ تصویری بر روی آن ها است. این تیشرت ها معمولا توسط بعضی افراد به صورت عمده خریداری می گردد و با چاپ تصاویر با کیفیتی در بازار به فروش می رسند. تیشرت های خام در رنگ های متنوع و در دو نوع زنانه و مردانه به بازار عرضه می گردد. بیشتر فراوریی ها انواع تیشرت های خام را در جنس های گوناگون فلامنت، جودون، پنبه، اسپان، ملانژ و غیره فراوری می نمایند. در خرید این نوع تیشرت ها نه تنها به رنگ و جنس آن ها بلکه به کیفیت دوخت آن ها نیز باید دقت کرد و تیشرت هایی با کیفیت دوخت بالا خریداری کرد. در ادامه این متن قصد داریم به آنالیز قیمت تیشرت خام برای چاپ و انواع آن ها بپردازیم.

قیمت تیشرت خام برای چاپ در رنگ های متنوع

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

انواع تیشرت های خام

به طور کلی تیشرت های خام ار محصولات پرفروش در چاپ سابلیمیشن است و معمولا به طور عمده به فروش می رسد تا در مدل ای متنوعی و با چاپ های مختلف به بازار عرضه شوند. درزیر به معرفی انواع تیشرت های خام و کیفیت چاپ بر هر یک از آن ها توضیحاتی را ارائه می دهیم.

تیشرت سابلیمیشن ملانژ

این نوع تیشرت ها دارای نخ پلی استر هستند و به همین دلیل بسیار مناسب چاپ هستند و چاپ کاملا به خورد آن ها می رود. در این نوع پارچه جذب رنگ های سابلیمیشن نیز بسیار خوب انجام می گردد. جنس این پارچه 60 درصد از پلی استر و 40 درصد از نخ است. چاپ روی تیشرت ها با رنگ تیره بسیار جذاب و زیبا خواهد شد.

تیشرت اسپان

تیشرت های اسپان نیز دارای 60 درصد پلی استر هستند و به همین دلیل چاپ روی آن ها کیفیت بسیار عالی خواهد داشت. کیفیت چاپ در این تیشرت ها به دلیل کیفیت پارچه است. این تیشرت ها بیشتر به رنگ های سفید در بازار موجود هستند.

تیشرت سابلیمیشن فلامنت

تیشرت با جنس فلامنت بیشتر در لباس های ورزشی استفاده می گردد چرا که نوع بافت این مدل تیشرت ها به هم پیوسته است و روی بدن ورزشکاران ظاهر زیباتری دارد. این تیشرت ها در رنگ های بسیار متنوعی فراوری و برای چاپ سابلیمیشن ها عرضه می شوند. برای اینکه چاپ به خوبی به خورد پارچه برود تیشرت سفید بهترین انتخاب است و برای چاپ نیز بهتر است از رنگ های تیره تر استفاده گردد تا چاپ کیفیت بهتری داشته باشد.

تیشرت 100 درصد پنبه

این نوع تیشرت ها کاملا از جنس نخ پنبه هستند. نخ پنبه جنس مناسبی برای چاپ مستقیم ندارد و برای چاپ بر روی این تیشرت ها بهتر است از چاپ لیبلی استفاده کرد.

تیشرت سابلیمیشن زنانه

جنس این نوع پارچه ها اسپان است و به دلیل داشتن پلی استر در جنس پارچه آن، کیفیت چاپ روی آن بیشتر خواهد شد. دوخت این تیشرت ها از ناحیه یقه و کمر برش متفاوتی با تیشرت های مردانه دارد. اما چاپ و کیفیت دوخت تیشرت های زنانه هیچ تفاوتی با تیشرت های مردانه ندارد.

مقایسه قیمت تیشرت خام برای چاپ

قیمت تیشرت خام در بازار بستگی به تعداد خرید های شما نیز دارد. به طور کلی تیشرت های تمام پنبه و همچنین جودون به دلیل کیفیت بالای پارچه دارای بیشترین قیمت هستند. اما تیشرت های دیگر و جنس هایدگر تقریبا قیمت یکسانی دارند. البته تیشرت فلامنت کمی بالاتر از قیمت تیشرت های دیگر است. به طور کلی امروزه بعضی از افراد تیشرت خام برای یک یا دو نفر خرید می نمایند. قیمت تیشرت خام تک کمی بالاتر از قیمت عمده های آن است. معمولا بیشتر این تیشرت ها به صورت عمده به بعضی فراوری های لباس فروخته می گردد.

از کجا تیشرت خام برای چاپ بخریم؟

برای همه ما ممکن است این سوال ها پیش بیاید که از کدام فراوریی تیشرت خام بخریم. امروزه فراوریی های بسیاری اقدام به فراوری انواع تیشرت های خام می نمایند. پیدا کردن یک فراوریی معتبر از میان آن ها کمی سخت به نظر می رسد و اعتماد به یک فراوریی که تیشرت های خام م یفروشد کمی سخت به نظر می رسد. چرا که کیفیت دوخت و کیفیت پارچه ها اهمیت بسیاری در چاپ و فروش تیشرت ها خواهد داشت. بنابراین باید به دنبال یک فراوریی معتبر بود. سایت نیازیتو به آدرس niazito.com که یک مرجع عظیم برای معرفی انواع کسب و کارهای معتبر در ایران است که می تواند یاری کند بهترین فراوری تیشرت خام برای چاپ را پیدا کنید.

جمع بندی

تیشرت خام برای چاپ از انواع تیشرت های ساده با رنگ های متنوع است که به صورت عمده فراوری و به بازار عرضه می شوند. با چاپ انواع تصاویر و نوشته بر روی این تیشرت ها به بازار عرضه می شوند. قیمت تیشرت خام برای چاپ در فراوری های مختلف کمی متفاوت است چرا که کیفیت دوخت و پارچه ها با یکدیگر تفاوت دارد. برای آشنایی با فراوریی های معتبر تیشرت خام برای چاپ می توانید بهره ببرید می توانید به سایت نیازیتو مراجعه کنید و با فراوریی های معتبر که در این زمینه فعالیت دارند آشنا شوید. بعد از آنالیز محصولات و قیمت هر یک از آن ها می توانید آزادانه از میان آن ها انتخاب نموده و سفارش خود را به صورت تلفنی، حضوری یا حتی در صورت امکان اینترنتی ثبت کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1642

به "قیمت تیشرت خام برای چاپ در رنگ های متنوع" امتیاز دهید

1 کاربر به "قیمت تیشرت خام برای چاپ در رنگ های متنوع" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تیشرت خام برای چاپ در رنگ های متنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید