فدراسیون جهانی بسکتبال: ایران آخرین بلیت جام جهانی 2023 را کسب کرد

به گزارش تور هند ارزان، فدراسیون جهانی بسکتبال نوشت که با وجود شکست قزاقستان، ایران آخرین بلیت جام جهانی 2023 را کسب کرد.

فدراسیون جهانی بسکتبال: ایران آخرین بلیت جام جهانی 2023 را کسب کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین ملاقات خود از پنجره ششم انتخابی جام جهانی از ساعت 7 و 30 دقیقه یک شنبه(7 اسفند) به مصاف چین رفت و در سرانجام بازنده شد. با وجود این شکست، ایران به جام جهانی صعود کرد چرا که در دیگر بازی گروه F، استرالیا و قزاقستان به مصاف هم رفتند که استرالیا 98 بر 53 پیروز شد. به این ترتیب ایران با یک امتیاز بیش تر نسبت به قزاقستان به جام جهانی صعود کرد.

فدراسیون جهانی بسکتبال(FIBA) پس از صعود ایران به جام جهانی نوشت: ایران آخرین بلیت جام جهانی را از مسابقات انتخابی آسیا به دست آورد. به علت شکست 98 بر 53 قزاقستان از استرالیا، ایران به آخرین بلیت جام جهانی 2023 دست یافت. شکست قزاقستان مهر تاییدی بود که این تیم در گروه F بهتر از ایران نیست و به همین علت ایران به جام جهانی رسید.

فیبا ادامه داد: این چهارمین حضور متوالی ایران در جام جهانی خواهد بود. ایران در جام جهانی گذشته با رتبه بیست و سوم، بالاترین رتبه آسیا را به خود اختصاص داد. برترین عملکرد ملی پوشان ایران در جام جهانی 2010 ترکیه بود که در بین تمامی تیم ها، در رده نوزدهم قرار گرفتند.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اسفند 1401 بروزرسانی: 7 اسفند 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2300

به "فدراسیون جهانی بسکتبال: ایران آخرین بلیت جام جهانی 2023 را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون جهانی بسکتبال: ایران آخرین بلیت جام جهانی 2023 را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید