ضرغامی: سیم کارت بدون فیلتر برای گردشگران پیشنهاد من بود

به گزارش تور هند ارزان، عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با اختصاص سیم کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی اظهارکرد: تقصیر وزیر ارتباطات نیست؛ تقصیر من است. اگر قرار بود با کسی برخورد و انتقاد گردد باید از من انتقاد می شد، چون این موضوع پیشنهاد ما بود.

ضرغامی: سیم کارت بدون فیلتر برای گردشگران پیشنهاد من بود

وی ادامه داد: توریستان خارجی باید حداقل خدمات را دریافت نمایند. بعضی دوستان تحلیل می نمایند که چرا توریست خارجی به ایران نمی آید که دلایلی دارد. یکی از مهمترین نیازهای آنها اینترنت و سکوهای بین المللی و خارجی است.

وی ادامه داد: این مسائل مثل نان و آب برای توریست واجب است. نمی گردد توریست به ایران بیاید و ارتباطش با جهان قطع گردد. نمی گردد به او گفت از بله وایتا استفاده کن. در بعضی موارد این توریستان را به عنوان جاسوس می گیرند که بعضی اوقات تا نیمه شب پیگیری می کنم تا این مشکل حل گردد. وقتی دو پیرمرد و پیرزن نگران دستگیر شدن هستند و نمی توانند به خانواده های خود هم خبر بدهند خب چه انگیزه ای برای به ایران آمدن برای آنها می ماند؟ بنابراین من از وزیر ارتباطات خواستم امکانی برای توریستان خارجی فراهم گردد تا آنها با استفاده از سکوهای بین المللی بتوانند نیازهای خودرا رفع نمایند. ان شاء الله سکوهای داخلی ما هم بتوانند در سطح بین المللی فعال شوند.

منبع: گردشبان
انتشار: 10 اسفند 1401 بروزرسانی: 10 اسفند 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2301

به "ضرغامی: سیم کارت بدون فیلتر برای گردشگران پیشنهاد من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرغامی: سیم کارت بدون فیلتر برای گردشگران پیشنهاد من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید