خبرنگاران ارتباط معقول با بزرگان عشایر در مدیریت مسائل مردمی موثر است

به گزارش تور هند ارزان، کرمانشاه-خبرنگاران-رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: ارتباط معقول و متعارف با بزرگان ایلات و عشایر و استفاده از ظرفیت اعضای شورای روستا می تواند مجموعه دستگاه قضایی را در مدیریت مسائل یاری کند.

خبرنگاران ارتباط معقول با بزرگان عشایر در مدیریت مسائل مردمی موثر است

به گزارش خبرنگاران؛ پرویز توسلی زاده روز پنجشنبه به صورت سرزده از حوزه قضائی و فرمانده انتظامی بخش ماهیدشت بازدید کرد و بر ارتباط خوب و موثر با مردم و حل مسائل آنها تأکید کرد.

وی با حضور در دادگاه عمومی بخش ماهیدشت به آنالیز مسائل پرسنل این مجموعه در بخش نیروی انسانی، مسائل معیشتی و سایر موارد پرداخت و تأکید کرد: یکی از راه های اطلاع از مسائل مردم و یاری به برطرف آنها، استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و نیز اعضای شورای روستا و نیز دهیاری ها است که با مردم در ارتباط هستند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با توصیه به رییس دادگاه و فرمانده انتظامی بخش ماهیدشت، مبنی براینکه باید سه اصل را در دستور کار خود قرار دهند، اضافه کرد: شناسایی منشأ اختلافات و کوشش برای سازش در کوتاهترین زمان ممکن در صورت بروز اختلاف با استفاده از ظرفیت های گفته شده، مدیریت اختلافات و در نهایت برخورد با جرایم مهمه از جمله این سه اصل است که توجه و عمل به آن می تواند در رسیدن به نتایج قابل توجه یاری کند.

توسلی زاده یادآور شد، آنچه امروز در این حوزه قضائی مشاهده شد ارتباط خوب با مردم، پیشگیری از وقوع جرم، کنترل ورودی ها و نیز استفاده از ظرفیت های سازشی برای یاری به مصالحه بین مردم است که همه این موارد می توانند به عنوان الگوهایی مد نظر قرار گیرند.

در این ملاقات رییس کل دادگستری استان با مراجعان به دادگاه و نیز حوزه انتظامی به صورت رودررو گفت و گو کرد و شخصا به مسائل بعضی از مراجعان رسیدگی و دستور لازم را صادر کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1710

به "خبرنگاران ارتباط معقول با بزرگان عشایر در مدیریت مسائل مردمی موثر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارتباط معقول با بزرگان عشایر در مدیریت مسائل مردمی موثر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید