جشنواره فیلم لندن لیست فیلم هایش را کامل کرد

به گزارش تور هند ارزان، جشنواره فیلم لندن با تکمیل لیست فیلم های حاضر در این دوره، قهرمان اصغر فرهادی را به لیست فیلم های بلند خود اضافه کرد و دیوار چهارم ساخته محبوبه کلایی را در میان فیلم های کوتاه جای داد.

جشنواره فیلم لندن لیست فیلم هایش را کامل کرد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، قهرمان اصغر فرهادی، هیچ ردی به جای نگذار، اسپنسر، کینگ ریچارد، دختر گمشده و تیتان از جمله فیلم هایی هستند که در جشنواره لندن سال جاری روی پرده می فرایند.

جشنواره فیلم لندن که از 6 تا 17 اکتبر (14 تا 25 مهر) برگزار می گردد با تکمیل کردن برنامه سال جاری خود شماری از فیلم های مهم سال را به لیست برنامه هایش اضافه نمود.

بلفاست ساخته کنت برانا، گزارش فرانسوی ساخته وس آندرسون، اسپنسر ساخته پابلو لارین، آخرین شب در سوهو ساخته ادگار رایت، کینگ ریچارد ساخته راینالدو مارکوس گرین از جمله فیلم هایی هستند که همراه قهرمان اصغر فرهادی به این لیست اضافه نموده شده اند.

شنبه مادرانه ساخته اوا هاسون، دختر گمشده ساخته مگی جیلنهال، زانوی احمد ساخته نداف لاپید، همه این پسران ساخته بینگ یو، بین دو دنیا ساخته امانوئل کارره، بازمانده بخش دوم ساخته جوآنا هاگ، چشم در برابر چشم ساخته دبی تاکر گرین، نخستین موج ساخته متیو هینمان، هیچ ردی به جای نگذار ساخته ژان پی ماتوژینسکی و بنفش زیرزمینی ساخته تاد هینس هم در این لیست جای گرفته اند.

در بخش مستند هم برای دریافت جایزه گریسون، مستندهایی، چون همه چیز درباره خواهرم ساخته وانگ کیونگ، پایکوبی ساخته پت کالینز، گاو ساخته اندرآ آرنولد با هم رقابت می نمایند.

در مجموع سال جاری 159 فیلم بلند که از میانشان 21 فیلم برای اولین بار در دنیا اکران می شوند، در جشنواره فیلم لندن سال جاری که شصت و پنجمین دوره خود را تجربه می نماید، به نمایش درمی آیند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1876

به "جشنواره فیلم لندن لیست فیلم هایش را کامل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره فیلم لندن لیست فیلم هایش را کامل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید