تور مجازی استانبول در یک دقیقه (تور استانبول)

به گزارش تور هند ارزان، با تماشا این تور مجازی می توانید خود را در گوشه گوشه شهر استانبول تصور کنید و در انتهای تماشا این ویدیو، قطعا حسی متفاوت خواهید داشت.

تور مجازی استانبول در یک دقیقه (تور استانبول)

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

https://deltapayamvideo.arvanvod.ir/vXROW09Ljl/9x1ap3m6ev/h-240-400k.mp4

تور مجازی استانبول

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید و به تماشای تور مجازی استانبول، یکی از زیباترین شهرهای خاورمیانه بنشینید. مرکز ترکیه، شهری تاریخی است که حال و هوایی متفاوت از شهرهای تماشای دیگر کشورها دارد. این جذابیت بی نظیر، استانبول را به یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی و گردشگری برای ما ایرانی ها تبدیل نموده است.

تعداد زیادی از مردم کشور ما هر ساله به این شهر زیبا می روند تا زیبایی های بی نظیر آن را ببینند و از سفر خود لذت ببرند. مکان های تماشای و تاریخی متعدد استانبول برای خیلی از مردم کشور ما آشنا به نظر می رسد. مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، برج گالاتا، کاخ دولماباغچه و مسجد آبی بناهای متعدد و تماشای استانبول هستند که هر یک می توانند ساعت ها شما را مسحور زیبایی و جذابیت خود نمایند. در این ویدیو و در عرض یک دقیقه می توانید بعضی از این تماشای ها را ببینید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا ویدیوهای بیشتر از گردشگری پوکت، جزیره ای افسانه ای در تایلند + ویدیو را ببینید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2266

به "تور مجازی استانبول در یک دقیقه (تور استانبول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجازی استانبول در یک دقیقه (تور استانبول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید