تهامی: این تیم برترین تیم ملی تاریخ فوتبال ایران نیست، قبلاً اسکوچیچ را قبول نداشتم

به گزارش تور هند ارزان، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تیم تحت راهنمایی دراگان اسکوچیچ را برترین تیم ملی فوتبال تاریخ ایران نمی داند.

تهامی: این تیم برترین تیم ملی تاریخ فوتبال ایران نیست، قبلاً اسکوچیچ را قبول نداشتم

ابراهیم تهامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه ملاقات مقابل کره جنوبی گفت: در مجموع معتقدم ما تیم بسیار خوبی داریم و بازیکنانی که در زمین هستند دوندگی فوق العاده ای دارند. ما در هر پست برترین ها را در اختیار داریم و با این شرایط باید به جام جهانی صعود کنیم. البته ما ایرانی ها معمولاً به چیزهای کم قانع هستیم و نظر من این است که صعود به جام جهانی دیگر نباید ما را مسرور کند. ما باید آنقدر خودمان را قوی کنیم که بتوانیم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم و دیدگاه ها را در خصوص تیم ملی ایران تغییر بدهیم.

وی در واکنش به اینکه بعضی افراد معتقدند تیم ملی روی خلاقیت ستاره ها نتیجه می گیرد، توضیح داد: در اینکه تیم ملی بازیکنان خوبی دارد نمی توان شک کرد و طبیعتاً آنها تأثیر زیادی در نتایج دارند، ولی این بی انصافی است که نقش سرمربی را نادیده بگیریم. من قبلاً اسکوچیچ را قبول نداشتم و مانند خیلی ها انتظار داشتم مربی بزرگ تری به تیم ملی بیاید، ولی به هر حال دراگان تا اینجا نتایج خوبی گرفته است و تیم ملی می تواند یک سکوی پرتاب برای او باشد.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه خیلی ها این تیم ملی را برترین ملی تاریخ فوتبال ایران می دانند، گفت: اصلاً این حرف را قبول ندارم. برترین تیم ملی تاریخ تیم ملی 98 است. آیا شما در تیم فعلی می توانید بازیکنانی مثل علی دایی، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی کیا، کریم باقری و احمدرضا عابدزاده را پیدا کنید؟ من وقتی در اهواز راه می روم هنوز خیلی ها احترام می گذارند و به من می گویند تو اسطوره هستی، ولی بازیکنی مثل من در آن تیم نیمکت نشین بود. قاطعانه می گویم تیم ملی98 برترین تیم ملی تاریخ است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1928

به "تهامی: این تیم برترین تیم ملی تاریخ فوتبال ایران نیست، قبلاً اسکوچیچ را قبول نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهامی: این تیم برترین تیم ملی تاریخ فوتبال ایران نیست، قبلاً اسکوچیچ را قبول نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید