برترین روش چیدمان کمد کوچک و کم جا

به گزارش تور هند ارزان، افرادی که در آپارتمان زندگی می نمایند، به این فکر می نمایند که چگونه می توان در یک فضای کم، استفاده حداکثری داشت و بیشترین وسایل را آنجا قرار داد.

برترین روش چیدمان کمد کوچک و کم جا

همان طور که می دانید، امروزه بیشتر افراد آپارتمان نشین شده اند. این موضوع باعث شده است که فضای اندکی را برای لوازم و وسایل خود داشته باشند. کمد کم جا یکی از اصلی ترین دغدغه های هر شخص در چنین آپارتمانی است. با این مطلب از خبرنگاران همراه باشید تا روش های هوشمندانه برای چیدمان وسایل در کمد کوچک و کم جا را با هم مرور کنیم.

چیدمان وسایل در کمد کوچک و کم جا

روش ها و راهکارهای بسیار جالبی برای چیدمان وسایل در کمد کم جا وجود دارد که شما را از این فکرها خلاص می نماید.

لوازم اضافی را کنار بگذارید

همه ما ممکن است لباس یا کفشی داشته باشیم که کهنه و بی استفاده شده اند. در ابتدای کار توصیه می کنیم که این وسایل را شناسایی کنید و کنار بگذارید. چرا که در کمد کم جا تنها فضای محدودی برای لوازم ضروری وجود دارد. پس لوازم اضافی را کنار بگذارید و سپس به فکر جابجایی به جامانده لوازم باشید.

کمد خود را طبقه بندی کنید

مهم ترین کاری که برای ایجاد فضای بیشتر در کمد کم جا باید انجام دهید، طبقه بندی کمد است. این کار باید بر طبق احتیاجتان صورت بگیرد. به عبارت دیگر، با توجه به وسایل و لوازمی که قصد دارید در کمد قرار دهید، آن را طبقه بندی کنید. برای اینکه چیدمان زیبایی داشته باشید به مطلب انتخاب برترین رنگ پرده برای خانه سر بزنید.

از آویز یا رگال در کمد کم جا بهره ببرید

اگر تمامی لباس ها را تا کنید و روی هم بگذارید، نه تنها فضای کمد به شدت کاهش پیدا می نماید. بلکه پس از مدتی ممکن است داخل کمد بسیار شلوغ و درهم گردد. از این رو، توصیه می کنیم که در بخشی از کمدتان فضایی را برای ایجاد رگال و آویز اختصاص دهید. این کار باعث می گردد که لباس های بیشتری را در کمد جا دهید و دیگر احتیاجی به کمد تازه نداشته باشید. علاوه بر آن احتیاج تا هنگام استفاده مجدد از لباس ها، آن ها را اتو بزنید.

بقچه های پلاستیکی را نباید فراموش کنید

از دیرباز تا به امروز، بقچه یکی از پرکاربردترین لوازم برای دسته بندی لباس ها در کمد کم جا است. در گذشته بقچه های پارچه ای وجود داشتند که در رنگ های مختلف و زیبا و در راستای دسته بندی وسایل به خوبی عمل می کردند. این بقچه ها باعث می شدند که تمامی لباس ها و سایر وسایل در بقچه های مختلف جای گیرند. علاوه بر این، در تمیزی و مرتب بودن کمدها بسیار موثر بودند. این نوع بقچه ها در میان مردم به بقچه های ترکیه ای معروف بودند و محبوبیت بالایی نیز داشتند.

از در کمد کم جا بهره ببرید

زمانی که می خواهید بیشترین استفاده را از کمد کم جا کنید، باید از نقطه به نقطه آن نهایت استفاده را ببرید. به عنوان مثال، در کمد یکی از مناسب ترین جاها برای قفسه بندی های کوچک است. در این قفسه ها می توانید هر آنچه که دوست دارید قرار دهید. فقط تنها نکته ای که در این راستا باید مد نظر داشته باشید، این است که میزان قفسه ها را دقیقا مناسب با عمق کمد در نظر بگیرید. هر چه میزان قفسه ها بزرگ تر و جادارتر باشد، در کمد به سختی بسته می گردد و فضای داخلی کمد را نامرتب جلوه می دهد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این وسایل، خانه کوچک خود را بی نظیر کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2175

به "برترین روش چیدمان کمد کوچک و کم جا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین روش چیدمان کمد کوچک و کم جا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید