امین قاسمی نژاد: هنوز انتقال مالکیت باشگاه پدیده نهایی نشده است، مهاجم نیستم اما 6 گل زده ام

به گزارش تور هند ارزان، امین قاسمی نژاد، هافبک تهاجمی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت که هنوز انتقال مالکیت این باشگاه نهایی نشده است.

امین قاسمی نژاد: هنوز انتقال مالکیت باشگاه پدیده نهایی نشده است، مهاجم نیستم اما 6 گل زده ام

امین قاسمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیم پدیده پس از تغییر مالکیت این باشگاه گفت: شرایط تیم ما خوب است، ولی واقعیت این است که شرکت پدیده هنوز برگه انتقال نهایی این باشگاه به شرکت شهر خودرو را امضا نکرده است. قرار بود این اتفاق چند روز پیش رخ دهد، ولی امضای نهایی زده نشده است.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال پدیده مشهد در ادامه اضافه نمود: می گویند قرار است روز شنبه این انتقال نهایی گردد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا بازیکنان هم با آرامش بیشتری کارشان را دنبال نمایند. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اردوی تدارکاتی در کشور ترکیه هم به پدیده یاری خواهد نمود تا برای آغاز لیگ برتر در بهترین فرم ممکن قرار داشته باشد.

وی در خصوص اینکه آیا پدیده می تواند در لیگ برتر یا جام حذفی قهرمان گردد، خاطر نشان کرد: ما تیم خوبی داریم و بازیکنان با وجود مشکلاتی که داشتیم، خیلی زحمت کشیدند تا در نیم فصل اول آن نتایج را بگیریم. خوشبختانه ما کادر فنی فوق العاده ای هم داریم که در موفقیت تیم نقش مهمی داشته اند. امیدوارم در خاتمه فصل حداقل یک جام به طرفداران هدیه بدهیم.

قاسمی نژاد در خصوص اینکه تا خاتمه فصل چند گل برای پدیده خواهد زد، توضیح داد: برای من گل زدن زیاد مهم نیست و دوست دارم تیمم نتیجه بگیرد. من در پست هافبک بازی می کنم و با اینکه مهاجم نیستم، اما شش گل زده ام و کوشش می کنم در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 148

به "امین قاسمی نژاد: هنوز انتقال مالکیت باشگاه پدیده نهایی نشده است، مهاجم نیستم اما 6 گل زده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امین قاسمی نژاد: هنوز انتقال مالکیت باشگاه پدیده نهایی نشده است، مهاجم نیستم اما 6 گل زده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید