احداث لاین کندرو و گردش به راست در چهارراه مصباح (تور مالزی)

به گزارش تور هند ارزان، مدیر منطقه دو شهرداری کرج از اجرای عملیات احداث لاین کندرو و گردش به راست در چهارراه مصباح اطلاع داد.

احداث لاین کندرو و گردش به راست در چهارراه مصباح (تور مالزی)

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

شریف کاظمی، مدیر منطقه دو شهرداری کرج گفت: باهدف کاهش بار ترافیکی وروانسازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور در محل چهارراه مصباح و تقاطع بلوار هفت تیر و بلوار امامزاده حسن (ع)، لاین کندرو و گردش به راست احداث شد.

شریف کاظمی بابیان این که یکی از عوامل مهم ترافیک در این محدوده گردش به راست وسایل نقلیه در زمان سبز شدن چراغ هدایت است، اضافه کرد: در این راستا با احداث این لاین شاهد کاهش قابل توجهی از حجم ترافیک خواهیم بود.

او با اشاره به این که یکی از مسائل و معضلات شهری امروزی وجود بار ترافیکی و حجم بالای تردد خودروها در سطح شهرها و کلان شهرها است، می گوید: از این رو شهرداری ها برای حل این معضلات احتیاج به احداث مسیرهای کندرو در سطح محدوده می باشند.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج گفت: یکی از مهم ترین فواید اجرای طرح لاین کندرو برطرف گره های ترافیکی، آزادسازی معابر از سد معبر به گونه های متفاوت و سامان بخشیدن به شرایط موجود است.

او اضافه کرد: طرح تعویض روکش آسفالت و بهسازی رفیوژمیانی بلوار هفت تیر حدفاصل چهارراه مصباح تا میدان امام حسین (ع) نیز در دستور کار قرارگرفته وبا شروع این مهم در هفته های آینده رضایت حداکثری شهروندان این منطقه فراهم می گردد.

خبرنگاران البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2222

به "احداث لاین کندرو و گردش به راست در چهارراه مصباح (تور مالزی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث لاین کندرو و گردش به راست در چهارراه مصباح (تور مالزی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید