اتفاقی که ناگهان زندگی لیونل مسی را تغییر داد ، ستاره آرژانتینی دوباره جان گرفت

به گزارش تور هند ارزان، سرخیو آگوئرو، ستاره سابق آلبی سلسته، مدعی شد قهرمانی در کوپا آمه ریکا برای لیونل مسی خیلی ارزشمند بود.

اتفاقی که ناگهان زندگی لیونل مسی را تغییر داد ، ستاره آرژانتینی دوباره جان گرفت

به گزارش خبرنگاران، لیونل مسی بعد از سال ها قبول ناکامی در رده ملی و شکست های متوالی در جام جهانی و کوپا آمه ریکا، سال گذشته بالاخره به آرزوی خود رسیده و در برزیل عنوان قهرمانی را با لباس آرژانتین فتح کرد. حالا آنها در جام جهانی نیز یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می شوند و سرخیو آگوئرو تاکید نمود لیونل مسی برای رسیدن به این هدف دست به هر کاری خواهد زد.

سرخیو آگوئرو گفت: لیونل مسی در حال حاضر برای رسیدن به هدف آرژانتین یعنی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی 2022، هر کاری ممکنی را انجام می دهد. در حال حاضر مسی در ترکیب آرژانتین مسرور و راضی به نظر می رسد. کسب عنوان قهرمانی در رقابت های کوپا آمه ریکا در سال گذشته زندگی او را تغییر داد و به مسی جان دوباره ای بخشید.

بعد از این تورنمنت بود که لیونل مسی دوباره در تیم ملی مسرور بود، مثل زمانی که ما در تیم زیر 20 سال آرژانتین کنار یکدیگر بودیم. او برای مدت طولانی با این نقدها زندگی کرد و در فینال های رده ملی شکست را پذیرفت، پس قهرمانی در کوپا آمه ریکا برای او آزادی بخش بود.

  • حرف های توهین آمیز همسر یک ملی پوش در مورد قطری ها | هزینه حمام چقدر است؟

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 آذر 1401 بروزرسانی: 13 آذر 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2257

به "اتفاقی که ناگهان زندگی لیونل مسی را تغییر داد ، ستاره آرژانتینی دوباره جان گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقی که ناگهان زندگی لیونل مسی را تغییر داد ، ستاره آرژانتینی دوباره جان گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید