اینستاگرام بر روی این قابلیت نو کار می نماید

به گزارش تور هند ارزان، دیجیاتو نوشت: اینستاگرام قرار است امکان حذف شرایط دیده شده یا Seen را در بخش پیغام های دایرکت فراهم کند.

اینستاگرام بر روی این قابلیت نو کار می نماید

یکی از کارهایی که درحال حاضر نمی توانید در اپلیکیشن اینستاگرام انجام دهید، مخفی کردن شرایط دیده شده یا Seen از پیغام هایی است که دریافت نموده و آن ها را خوانده اید. ولی این ویژگی با توجه به اسکرین شات منتشرشده به وسیله الساندرو پالوزی که پیش از این هم اطلاعاتی از قابلیت های آینده اینستاگرام منتشر نموده بود، ممکن است در آینده دستخوش تغییر گردد.

این اپلیکیشن قرار است با جایگذاری یک دکمه، این امکان را در اختیار شما قرار دهد که شرایط دیده شده را برای پیغام های خوانده شده، غیرفعال کنید.

درحال حاضر، هنگام مشاهده پیغامی که برایتان ارسال شده است، عبارت Seen در زیر پیغام ظاهر می گردد. این عبارت به فرستنده اطلاع می دهد که پیغام او خوانده شده است. بااین حال، این اطلاع رسانی حریم خصوصی شما به عنوان گیرنده پیغام را تحت تأثیر قرار می دهد؛ چون نشان می دهد که شما در چه زمانی آنلاین بوده اید و چقدر از زمان مشاهده پیغام به وسیله شما گذشته است.

درحال حاضر شما می توانید با فعال کردن ویژگی شرایط فعالیت (Activity Status) متوجه شوید که افراد آخرین بار چه زمانی در برنامه آنلاین بوده اند. اینستاگرام این امکان را با نمایش یک نقطه سبزرنگ یا دایره ای برای نمایش زمان در کنار تصویر پروفایل افراد فراهم می نماید. بااین حال، برخلاف شرایط کنونی Seen در پیغام ها، قابلیت غیرفعال سازی Activity Status همین حالا هم موجود است. البته اگر این ویژگی را غیرفعال کنید، نمی توانید از اینکه دیگران آخرین بار چه زمانی در اینستاگرام آنلاین شده اند، باخبر شوید.

طبق گزارش های اخیر، متا درحال آزمایش یک ویژگی دیگر برای ثبت گروهی اسامی افراد است. این ویژگی باعث صرفه جویی در زمان کاربرانی خواهد شد که می خواهند استوری خود را برای چندین دسته کاربر مختلف به نمایش بگذارند.

از طرفی اینستاگرام درحال کار روی Meta Verified است که باعث می گردد تنها محتوای کاربرانی دیده گردد که مشترک پولی این اپلیکیشن هستند. بعلاوه این برنامه دسترسی افراد غریبه به ارسال چندین پیغام خصوصی را محدود نموده است تا گیرنده درخواست پیغام آن ها بپذیرد. درحال حاضر درخواست پیغام از فرستندگان ناشناس تنها برای پیغام های متنی پشتیبانی می گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 شهریور 1402 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2370

به "اینستاگرام بر روی این قابلیت نو کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام بر روی این قابلیت نو کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید