نقاط ضعف و قوت صرافی بینگ ایکس

به گزارش تور هند ارزان، بینگ ایکس نام یک صرافی بین المللی آنلاین است که دفتر مرکزی آن در کشور سنگاپور قرار گرفته است. این صرافی که بیشتر در کشورهای خاورمیانه مورد استقبال قرار گرفته است، امکان انجام معاملۀ فیوچرز، معاملۀ اسپات و معاملۀ NFT را فراهم می نماید. حتی ترید کردن در این صرافی برای معامله گران ناآشنا با کریپتوکارنسی نیز بسیار کاربردی است، چراکه امکان کپی تریدینگ معاملات به وسیله پلتفرم آن مهیا شده است. بااین حال صرافی bingx مزایا و معایبی دارد که در ادامۀ مقاله آن ها را آنالیز می کنیم.

نقاط ضعف و قوت صرافی بینگ ایکس

امکان ترید ایرانیان در بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس یکی از پر طرفدارترین صرافی های دنیا است که خدمات بی نظیر خود را بدون توجه به تحریم های ظالمانه به ایرانیان ارائه می نماید. در شرایطی که بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال نام ایران و ایرانی را در فهرست تحریم های خود قرار داده اند، صرافی بینگ ایکس برای ایرانیان از ارائه خدمات دریغ ننموده است و معاملات آپشن و مشتقات، کپی تریدینگ و … را در اختیار همۀ کاربران خود قرار می دهد.

بسیاری از تریدران ایرانی این موضوع را یکی از مهم ترین نقاط قوت این پلتفرم می دانند و از این که می توانند به راحتی در یک صرافی معتبر معامله نمایند، بسیار خوشحالند. پشتیبانی این صرافی از زبان فارسی، دیگر ویژگی ای است که کاربران ایرانی را به ترید در این پلتفرم سوق می دهد. بااین حال توصیه می گردد که کاربران ایرانی احتیاط را شرط عقل قرار دهند و به منظور جلوگیری از پیش آمد مسائل احتمالی، احراز هویت دو عاملی را از یاد نبرند.

نقاط قوت صرافی بینگ ایکس

صرافی bingx یکی از پیشروترین پلتفرم تریدینگ در دنیا است که در حال حاضر بیش از 5 میلیون کاربر دارد. طراحی سایت و اپلیکیشن این صرافی به نحوی اجرا شده است که همۀ افراد، چه مبتدی و چه حرفه ای، به راحتی بتوانند با آن کار نمایند و ترید ارزهای دیجیتال خود را در فضایی امن و مطمئن انجام دهند. امکان انجام معاملات دمو در فضای شبیه سازی شده، به منظور آشنایی هرچه بیشتر با فضای سیستم و استراتژی های معاملاتی، از دیگر ویژگی های مهم و کاربردی این پلتفرم است. در ادامه مهم ترین و شاخص ترین نقاط قوت این صرافی را مورد ارزیابی قرار می دهیم:

پشتیبانی از بسیاری از ارزهای دیجیتال

بینگ ایکس از بیش از 250 ارز دیجیتال برای ترید پشتیبانی می نماید که ازجمله مهم ترین آن ها می توان به بیت کوین، اتریوم، تتر، بایننس کوین، سولانا و ریپل اشاره نمود. میم کوین های پرطرفدار همچون دوج کوین، بیبی دوج و شیبا اینو نیز به وسیله این صرافی پشتیبانی می شوند. بعلاوه بسیاری از ارزهای کوچک و مهم نیز مانند بسیاری از پروژه های DeFi ،NFT،Metaverse و web3 نیز به وسیله این صرافی عرضه می شوند.

معاملات مشتقات

بازار مشتقات صرافی از دو بخش فیوچرز استاندارد و فیوچرز دائمی تشکیل شده است. معاملات استاندارد برای تریدرهای کم تجربه و معاملات دائمی برای تریدرهایی با تجربۀ بیشتر بهینه سازی شده است. در هر دو بازار، کاربران می توانند در معاملات خود از اهرم تا 150 برابر دارایی خود استفاده نمایند.

معاملات اسپات

این قابلیت نیز همچون معاملۀ مشتقات از دو قسمت بازار اسپات و تبدیل سریع یا Convert تشکیل شده است. کاربران می توانند در بازار اسپات سفارش های خود را با گذاشتن اوردر خرید یا فروش ثبت نمایند و در بخش Convert می توانند به سرعت دارایی های خود را با نرخ تبدیل لحظه ای بخرند یا به فروش برسانند.

کپی تریدینگ

یکی از قابلیت های جالب و متفاوت صرافی بینگ، ارائه خدمات کپی تریدینگ است. کپی تریدینگ فرصتی را برای کاربران فراهم می نماید تا بتوانند معاملات تریدرهای حرفه ای را کپی نمایند و معاملات خود را براساس معاملات آن ها به انجام برسانند. کاربران با استفاده از پلتفرم کپی تریدینگ صرافی BingX می توانند در دو بازار اسپات و فیوچر، معاملات تریدرهای حرفه ای را دقیقاً به همان شکل انجام دهند. با انجام این معاملات، بخشی از سود کاربران به حساب معامله گران حرفه ای واریز می گردد. بسته به نوع معاملات، این مبلغ بین 8 تا 10 درصد سود انجام معاملات خواهد بود.

معامله با ربات یا گرید در بینگ ایکس

ربات های Grid گرید در چند سال گذشته بسیار محبوب شده اند و صرافی Bing نیز این قابلیت را در پلتفرم خود ایجاد نموده است. درواقع این ربات به کاربران اجازه می دهد تا محدودۀ قیمتی را برای ارزهای دیجیتال مشخص نمایند و ربات با توجه به آن ها به ترید ارزهای دیجیتال می پردازد. چنین تردیدهایی حاشیۀ امنیت بیشتری دارد و از هدررفت سرمایه جلوگیری می نماید. اگر با نوسان های بازار به خوبی آشنا نیستید، حتماً این قسمت را به وسیله سیستم فعال کنید.

نقاط ضعف صرافی بینگ ایکس

با این که بینگ ایکس یک صرافی متمایز و پیشرفته است و به شما امکان می دهد با معامله گران حرفه ای در تماس باشید تا بازدۀ سرمایه گذاری خود را به حداکثر برسانید، اما معایبی نیز دارد که بهتر است آن ها را بدانید. دانستن معایب و مزایای این صرافی در کنار هم به شما یاری خواهد نمود تا برترین انتخاب معاملاتی را داشته باشید. در ادامه این معایب را با هم آنالیز می کنیم:

عدم ارائه لوریج برای معاملات اسپات

در این صرافی، امکان استفاده از لوریج برای معاملات اسپات وجود ندارد و معامله گران باید به منابع خود تکیه نمایند. این محدودیت شاید باعث بگردد که ترید ارزهای دیجیتال با ابهام بیشتری صورت بگیرد و امکان خطای بالایی دارد.

کارمزدهای بالا برای برداشت

با وجود کارمزدهای کمتر برای بعضی از معاملات، بعضی از کارمزدهای برداشت در صرافی bingx نسبتاً بالا هستند که این مورد نارضایتی بسیاری از کاربران را درپی داشته باشد.

پشتیبانی مشتریان محدود

پشتیبانی مشتریان به وسیله ایمیل و گفتگوی زنده در دسترس است، اما بینگ ایکس بعضی از امکانات مانند مرکز تماس را فراهم نمی نماید. به این معنا که اگر کار فوری داشته باشید، باید منتظر بمانید که اپراتوران پیغام شما را ببینید و به آن پاسخ دهند.

آموزش صرافی بینگ ایکس

اگر با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف صرافی بینگ، قصد ترید و کسب سود از این پلتفرم معاملاتی را دارید، بهتر است که ابتدا و به طور کامل، با پلتفرم معاملاتی آن آشنا شوید. به این منظور می توانید به سایت اینترنتی بینگ ایکس ایران، مرجع تخصصی آموزش صرافی بینگ به زبان فارسی، مراجعه کنید. در این سایت اینترنتی هر آنچه را که احتیاج است، آموزش می بینید و به راحتی می توانید در دنیای پرنوسان کریپتوکارنسی کسب سود کنید. نظر شما دربارۀ این صرافی چیست؟ آیا bingx پلتفرم خوبی برای معاملات ایرانی ها است؟

منبع: هفت گنج
انتشار: 13 آذر 1402 بروزرسانی: 13 آذر 1402 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2386

به "نقاط ضعف و قوت صرافی بینگ ایکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاط ضعف و قوت صرافی بینگ ایکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید