گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تفتیان: شرمسار حامیانم شدم!

به گزارش تور هند ارزان، ملی پوش دوی سرعت بازی های آسیایی 2018 از حامیانش عذرخواهی کرد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تفتیان: شرمسار حامیانم شدم!

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، حسن تفتیان ملی پوش سرعتی تیم ملی دوومیدانی در فینال دوی 100 متر بازی های آسیایی جاکارتا ششم شد و به کار خود خاتمه داد. وی درباره این مسابقات گفت: کلاس دوومیدانی آسیا در این دوره جهانی شده است و در فینال صد متر دیدیم که دونده چینی زیر 10 ثانیه دوید و کشورهای قطر و بحرین هم با دوندگان آفریقایی در رقابت های آسیایی شرکت می نمایند. رقابت در دوی صدمتر آسیا سخت شده است. سطح آسیا رشد نموده و ما برای کسب موفقیت باید بیشتر کوشش کنیم تا از رقابت به وجود آمده جا نمانیم.

وی که از عنوان ششمی خود در جاکارتا ناراحت بود، اضافه نمود: ضروری است از تمام کسانی که حمایتم کردند تشکر کنم. از رئیس فدراسیون دوومیدانی که حمایتم کرد تا خانواده بزرگ دوومیدانی که خواستار موفقیتم بودند. بیش از یک سال است که تمرکزم روی بازی های آسیایی بود و تصور نمی کردم که در فینال آسیایی ششم شوم. حریفان در این دوره آماده و سخت بودند و من هم می خواستم سال جاری روی سکو بروم اما در فینال نتیجه دیگری رقم خورد و شرمسار شدم. شرمسار حامیان جدی ام شده ام.کسانی که دوست داشتند حسن تفتیان در بازی های آسیایی مدال بگیرد اما نتوانستم و شرمسار شان شدم.

تفتیان ادامه داد: فصل خوبی را سپری نموده بودم و در بیشتر مسابقات نتایج مناسبی گرفتم و رکوردهای خوبی به نامم ثبت شد.باور کنید در دوران آماده سازی حدود 5 ماه خانواده را ندیدیم و فقط به کسب مدال در جاکارتا فکر می کردم.

ملی پوش سرعت در مورد شرایط خود در فینال 100 متر بازی های آسیایی گفت: اتفاقا برخلاف نظرهای مطرح شده استارت خوبی زدم اما پس از 70 متر دویدن بدنم خالی کرد و مسابقه را از دست دادم.

تفتیان در خاتمه گفت: تاکنون یادم نمی آید در خاتمه شکست هایم در مسابقات تا این حد ناراحت شوم و بهم بریزم. دیشب برای من شب بسیار تلخی بود و الان هم بسیار ناراحتم زیرا برای کسب مدال بازی های آسیایی خیلی زحمت کشیده بودم و واقعا به مدال فکر می کردم اما نتیجه دیگری رقم خورد و شرمسار تمامی حامیانم شدم.در ضمن برای کسب مدال آسیایی باید کوشش بیشتری کنم تا با توان بیشتری از نظر جسمانی به مسابقات آینده برگردم.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 686

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تفتیان: شرمسار حامیانم شدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تفتیان: شرمسار حامیانم شدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید