کمک 120 میلیون ریالی هموطنان مسیحی به تلاشگران عرصه سلامت در مبارزه با کرونا

به گزارش تور هند ارزان، رئیس انجمن آشوریان ارومیه، کشیش کلیسای انجیلی و نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل اسکان کادر درمانی بیماران کرونایی با کمک 120 میلیون ریالی هموطنان مسیحی به نشانه همراهی با تلاشگران عرصه سلامت از خبرنگارانن قدردانی کردند.

کمک 120 میلیون ریالی هموطنان مسیحی به تلاشگران عرصه سلامت در مبارزه با کرونا

به گزارش گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، استانلی سیمونز رئیس انجمن آشوریان ارومیه و حومه که برای قدردانی از کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در محل اسکان خبرنگارانن حضور یافته بود، گفت: هدف ما بیشتر تشکر و قدردانی از کادر پزشکی، پرستاران و دست اندرکارانی که در حال مبارزه با این ویروس ویرانگر هستند، بود.

وی افزود: پرستاران و پزشکانی هستند که در عرض حدود 2 ماهی که با این بیماری و ویروس مبارزه می کنند به خانه نرفته اند و شاید خانواده شان را ندیده باشند و این کمک می تواند نشانه قدردانی از تلاش خبرنگارانن باشد.

رئیس انجمن آشوریان ارومیه و حومه افزود: باید قدرشناس تلاش این مبارزان و پیشگامان مبارزه با این ویروس باشیم و هم اینکه با ماندن در خانه برای نابودی این بیماری کمک کنیم.

ایلیا یادگار کشیش کلیسای انجیلی نیز گفت: برای تشکر از کادر درمانی و عزیزانی که شبانه روز برای شفای بیماران کرونایی تلاش می کنند به کنندگی از طرف کلیساهای انجیلی، شرق آشور و آشوری کلدانی کاتولیک ارومیه در اینجا حضور پیدا کردیم و ضمن اینکه ما شبانه روز با دعا و روزه جمعی که به کلیساها اعلام کرده ایم، پشتیبان همه این عزیزان هستیم و دعا می کنیم خدای رحمان با فیض عظیم خودش این بلا را از تمام جهان به ویژه کشور عزیز ما دفع کند و همه عزیزان در سلامتی باشند.

شارلی انویه کننده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی هم اظهار کرد: هر کاری بکنیم، مقابل تلاش هایی که مدافعان سلامت در کشور انجام می دهند، قابل بیان نیست.

وی یادآور شد: حضور ما در اینجا برای نشان دادن غیرت ملی و ایرانی بودن ماست که بتوانیم با همشهریان و هم وطنان اتحاد و همدلی را نشان دهیم به ویژه برای کسانی که ادعا می کنند اینجا تبعیض نژادی است و این افتخاری برای ماست که امروز در این کشور شاهد اتحاد و همدلی همه عزیزان بدون هیچ تفاوت دینی مذهبی و قومیتی همه با هم همدل و یکصدا با این بیماری خطرناک مقابله می کنند.

این کننده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: تنها کاری که از دست ما برمی آید این است که با دعاهایمان یادی کنیم از این مدافعان و بیماران که در بیمارستان ها بستری هستند که به امید خدا به زودی سلامتی شان را به دست آورند.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1038

به "کمک 120 میلیون ریالی هموطنان مسیحی به تلاشگران عرصه سلامت در مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک 120 میلیون ریالی هموطنان مسیحی به تلاشگران عرصه سلامت در مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید