وزیر بهداشت: کنکور 99 در موعد مقرر برگزار می گردد ، تشکیل کمیته ای برای مرور پروتکل های بهداشتی برگزاری آزمون

به گزارش تور هند ارزان، وزیر بهداشت از برگزاری کنکور سراسری در موعد مقرر 29 مرداد تا یکم شهریورماه اطلاع داد.

وزیر بهداشت: کنکور 99 در موعد مقرر برگزار می گردد ، تشکیل کمیته ای برای مرور پروتکل های بهداشتی برگزاری آزمون

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، نتیجه جلسه عصر امروز (دوشنبه سیزدهم مردادماه) وزیر بهداشت با منصور غلامی وزیر علوم، بعضی مسئولان سازمان سنجش و تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره برگزاری کنکور سراسری اعلام شد.

سعید نمکی وزیر بهداشت در این خصوص گفت: کنکور سراسری در موعد مقرر تحت تدابیر شدید بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته ای متشکل از وزارت بهداشت، وزارت علوم و سازمان سنجش، مطرح کرد: پروتکل های بهداشتی با شدت در همه مراحل کنکور اجرا خواهد شد. نتیجه جلسه این گفت و گو و بحث چند ساعته دیروز و امروز این بود که ما کمیته ای را تشکیل بدهیم که اعضای این کمیته رییس دو کمیسیون بهداشت و آموزش مجلس به علاوه کمیته اجتماعی و فرهنگی و همچنین تعدادی از نمایندگان که منتخب این کمیسیون ها خواهد بود تا در کنار همکاران من در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان وزارت علوم و سازمان سنجش آموزش کشور یکبار دیگر پروتکل های بهداشتی برگزاری آزمون را مرور نمایند.

نمکی با بیان اینکه در مناطق مختلف پروتکل های بهداشتی مختلف است، مطرح کرد: تدبیر شد تا فضای اشغال هر سالن حوزه های امتحانی حداکثر 20 درصد با رعایت فاصله دو متر باشد.

وزیر بهداشت یادآور شد: مقرر شده است ماسک به تمام داوطلبان داده گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1240

به "وزیر بهداشت: کنکور 99 در موعد مقرر برگزار می گردد ، تشکیل کمیته ای برای مرور پروتکل های بهداشتی برگزاری آزمون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت: کنکور 99 در موعد مقرر برگزار می گردد ، تشکیل کمیته ای برای مرور پروتکل های بهداشتی برگزاری آزمون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید