واکنش جمعی از روسای هیات ها به ابطال نتیجه انتخابات دوومیدانی

به گزارش تور هند ارزان، جمعی از روسای هیات های استانی فدراسیون دوومیدانی به ابطال نتیجه انتخابات فدراسیون دوومیدانی واکشن نشان دادند و این مهم را نشان از اهمیت منافع جمعی در ورزش اول المپیک به سایر موارد دانستند.

واکنش جمعی از روسای هیات ها به ابطال نتیجه انتخابات دوومیدانی

به گزارش خبرنگاران، متن کامل نامه سرگشاده جمعی از روسای هیات های استانی فدراسیون دوومیدانی به این توضیح است: تکرار مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی تصمیمی قاطع از سوی وزارت ورزش و جوانان بود که نشان داد عدالت و در نظر دریافت منافع جمعی در ورزش اول المپیک به سایر موارد اولی است. متاسفانه اقلیت هایی که تاکید بر پافشاری در تامین منافع شخصی دارند در روزهای اخیر با توهین، قضاوت نادرست، دخالت در اموری که در چارچوب وظایف آنها نیست و تحریک بعضی از ورزشکاران، مربیان و بعضی تصمیم گیرندگان قصد ایجاد فضایی دارند که بیش از هر موضوع دیگری باعث شکاف و آسیب های عمقی و ماندگار در دوومیدانی ایران می گردد.

رکب خورده، بی مسولیت، خائن، بی تفاوت و خودبین تنها گوشه ای از توهین هایی است که به روسای هیات های استانی در روزهای اخیر شده است و افراد زحمت کش و با قدمتی که طی سال ها بدون هیچ دستمزد، صندلی معین اداری و امکانات قابل توجهی دوومیدانی را در استان ها ترویج داده اند و بدون هیچ چشم داشت و منفعتی شخصی حتی در مسائل اولیه حالا مورد تاخت اقلیتی قرار گرفته اند که بی عدالتی، منفعت طلبی شخصی و و کوشش در راستای زوال رشته مادر را به منحصه ظهور گذاشته اند. به واسطه سیاه و سفید کردن اتفاقات و افراد، برچسب زدن، سعی برای نشان دادن منافع شخصی به عنوان منافع ملی و ابزار قرار دادن افرادی زحمتکش و کم اطلاع که آگاهی کافی را ندارند در چه بازی توسط چه افرادی ورود پیدا نموده اند، حالا چهره ای ناخوشایند را به دوومیدانی ایران نسبت داده اند که شرایط حقیقی بسیار متفاوت از پروپاگاندایی است که نشان داده می گردد.

وزارت محترم ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک که ارکان اصلی برگزاری و نظارت بر مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی بوده اند که با قدرت تمام و اسناد کافی تصمیم بر تکرار انتخابات گرفته اند اما اقلیت هایی با توهین و جانب داری علنی از کاندیدای خاص از واژه عدالت سخن می گویند و با تحریک ورزشکاران، مربیان و بعضی تصمیم گیرندگان به دنبال به چالش کشیدن تصمیم نهادهای اجرایی و نظارتی هستند و ناباورانه شعار همدلی و اتحاد سر می دهند.

هیچ اصل گرانبهایی همچون معنی واقعی اتحاد و عدالت در شرایط کنونی دادرس دوومیدانی ایران نخواهد بود و فارغ از انتخابات و مجمع اخیر ترجیح منافع جمعی به منافع شخصی، عدالت به معنی واقعی، اتحاد به معنی واقعی با در نظر دریافت اکثریت آرا و عدم دخالت در وظایف یکدیگر بزرگترین خدمات را به ورزش اول المپیک اعطا خواهد نمود.

متاسفانه ورود بعضی افراد به اموری که کوچکترین ارتباط با مسولیت و وظیفه اصلی آنها ندارد، دفاع از کاندیدایی خاص با شعار عدالت و اتحاد، تحریک اهالی دوومیدانی به فحاشی، اعتراض و بی احترامی به صورت مکرر و اعتراض با شعار اتحاد، همدلی و عدالت آفت هایی است که متاسفانه ورزش مادر با آن روبه رو است و امیدواریم با درک معنی واقعی این واژگان و راه گذاشتن در جهت حقیقی آن دوومیدانی ایران را به سرمنزل مقصود برساند و نباید اجازه داد دفاع پروپاگاندایی از منافع شخصی به اسم منافع ملی ریشه ورزش اول المپیک در ایران را بخشکاند.

با آرزوی صداقت، عدالت، احترام، از خود گذشتگی، تمرکز به اموری که وظیفه اصلی افراد است و اتحاد به معنی واقعی برای دوومیدانی ایران.

جمعی از روسای هیات های استانی دوومیدانی ایران.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 988

به "واکنش جمعی از روسای هیات ها به ابطال نتیجه انتخابات دوومیدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جمعی از روسای هیات ها به ابطال نتیجه انتخابات دوومیدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید