واکسن گردشگری برای قشم تهیه می شود

به گزارش تور هند ارزان، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این سازمان در نظر دارد با تامین واکسن مورد نیاز، به گردشگران این جزیره را زیر پوشش واکسیناسیون قرار دهد.

واکسن گردشگری برای قشم تهیه می شود

ایسنا: مهدی زارعی روز شنبه در نشست ستاد کرونای قشم اضافه کرد: البته تزریق واکسن به گردشگران پس از واکسیناسیون خارج از نوبت تمام مردم روستایی جزیره قشم خواهد بود و جزیره نشینان در اولویت این طرح قرار دارند.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا با آگاه سازی جامعه محلی شرایط ایمن سازی جامعه در برابر بیماری کرونا ارتقا یابد.

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم شرح داد: هنوز در روستاها برخی مقاومت ها برای دریافت واکسن وجود دارد که این موضوع هزینه های مختلفی را به جامعه تحمیل می کند.

وی اضافه کرد: همه باید در برابر شیوع ویروس کرونا دغدغه داشته باشند و علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی، افراد مشمول را به شرکت در طرح تزریق واکسن تشویق و ترغیب کنند.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول 150 و عرض میانگین 11 کیلومتر در میان آب های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1808

به "واکسن گردشگری برای قشم تهیه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن گردشگری برای قشم تهیه می شود"

1 دیدگاه

شایسته 4 مرداد 1400

اگر واکسن های وارداتی فایزر. استرازنیکا و مدرنا و روسی ارایه شود مردم داخل کشور حتما قشم و کیش را انتخاب به عنوان مقصد تزریق واکسن مورد نظرشان انتخاب میکنند شما این بستر را فراهم کنید کسانی که تمایل دارند و کم هم نیستند به سمت این دو منطقه خواهند امد
دکترای جامعه شناسی

پاسخ به شایسته
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید