هانا قهرمان ما به آلمانی ترجمه و منتشر شد

به گزارش تور هند ارزان، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اتریش، کتاب هانا، قهرمان ما را به زبان آلمانی ترجمه و به عنوان هدیه نوروزی برای بچه ها ایرانی منتشر کرد.

هانا قهرمان ما به آلمانی ترجمه و منتشر شد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هانا، قهرمان ما قصه بچه ها ما در دوران همه گیری ویروس کروناست و قصه ساده ای است که به بچه ها یاد می دهد چگونه مراقب خود و دیگران باشند. این کتاب نوشته علی اصغر سیدآبادی و تصویرگری غزاله سیدآبادی است که به دلیل شیوع کرونا نوشته و به صورت فایل pdf به عنوان هدیه نوروزی برای بچه ها منتشر شد.

این داستان با یک گفت وگوی تصویری آغاز می گردد که همه بچه ها کنار هم با دایی شان که در سفر است، به وسیله تصویر گفت وگوی می نمایند. در نهایت تصویر پایانی گفت وگوی یکایک بچه ها، در کادری جداگانه بسته می گردد و برای اینکه این کتاب مسئله ای از نظر پزشکی نداشته باشد، نویسنده با حسین کرمان پور، رئیس مرکز اورژانس بیمارستان سینا که در زمینه درمان و آموزش این بیماری فعال است، مشاوره نموده است.

این کتاب پس از کسب اجازه از نویسنده، توسط رایزنی فرهنگی ایران در اتریش به آلمانی ترجمه و با فایل pdf آلمانی و فارسی برای ایرانیان مقیم و آلمانی زبانان و همچنین برای رسانه ها، کتابخانه ها و گروه های مختلف ایرانی و اتریشی ارسال شد. پیشتر این کتاب به زبان های انگلیسی، فرانسه و عربی نیز منتشر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1014

به "هانا قهرمان ما به آلمانی ترجمه و منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هانا قهرمان ما به آلمانی ترجمه و منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید