مواضع ضدونقیض وزیر خارجه انگلیس درباره ونزوئلا

به گزارش تور هند ارزان، وزیر امور خارجه انگلیس درحالی بر راه چاره مسالمت آمیز در ونزوئلا تاکید کرد که سخنان سفیر کلمبیا در لندن درباره تحولات ونزوئلا و متهم کردن دولت این کشور به سوء مدیریت را نیز به جا توصیف کرده بود.

مواضع ضدونقیض وزیر خارجه انگلیس درباره ونزوئلا

به گزارش ، جرمی هانت، وزیر امور خارجه انگلیس روز سه شنبه درحالی بر راهکار مسالمت آمیز در ونزوئلا تاکید کرد که سخنان سفیر کلمبیا در لندن درباره تحولات ونزوئلا و متهم کردن دولت این کشور به سوء مدیریت را نیز به جا توصیف کرده بود.

هانت در توئیتی نوشت: تحولات در ونزوئلا را از نزدیک زیر نظر داریم. موضع ما روشن است و باید به راه مسالمت آمیز دست یافت.

او همچنین با انتشار لینک مصاحبه سفیر کلمبیا در لندن با نشریه سیتی ای ام انگلیس که صبح سه شنبه منتشر شد، تعبیر وی از بحران در ونزوئلا را مورد تاکید قرار داد.

آنتونیو خوزه آردیلا، سفیر کلمبیا در انگلیس در این مصاحبه، دولت نیکلاس مادورو را به سوء مدیریت و سرقت ثروت ونزوئلا کشور متهم کرد و مدعی شد که نظام این کشور در جهت حمایت از دولت او کار می کند. وی در اظهارات ادعایی خود افزود که بحران انسانی در ونزوئلا به حدی است که قاره آمریکا تاکنون به چشم ندیده است.

او همچنین از طرفداران دولت مادورو در انگلیس خواست تا به این کشور سفرکرده و از آنچه او نتیجه سوء مدیریت فاجعه بار اقتصادی خواند بازدید کنند.

این در حالی است که وزیر خارجه ونزوئلا روز سه شنبه با انتشار توئیتی، کلمبیا را به حمایت از کودتاگران در ونزوئلا متهم کرده و خواستار حفظ تمامیت ارضی کشورش شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 205

به "مواضع ضدونقیض وزیر خارجه انگلیس درباره ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواضع ضدونقیض وزیر خارجه انگلیس درباره ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید