مقامات ارشد 2 شرکت نفتی اروپا با زنگنه دیدار کردند

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران: مقامات ارشد دو شرکت نفتی او ام وی اتریش و انی ایتالیا با حضور در محل اقامت وزیر نفت ایران در وین با وی دیدار و در خصوص فعالیت خود در بخش نفت و گاز ایران گفتگو کردند.

مقامات ارشد 2 شرکت نفتی اروپا با زنگنه دیدار کردند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، وزیر نفت ایران در وین با مقامات دو شرکت نفتی غرب دیدار و گفت وگو کرد.

بیژن نامدار زنگنه که برای شرکت در نشست اوپک به وین سفر نموده است روز پنج شنبه با جرارد رویس مقام ارشد شرکت نفتی او ام وی اتریش دیدار و گفت وگو کرد.

شرکت او ام وی از جمله شرکت های غربی است که پس از امضای توافق هسته ای میان ایران و 5+1 اشتیاق خود را برای بازگشت به میادین نفت و گاز این کشور نشان داده اند.

اطلاعاتی در مورد محتوای مذاکرات نماینده او ام وی با وزیر نفت ایران منتشر نشده است. سخنگوی این شرکت از هرگونه اظهار نظر در مورد این دیدار خودداری نموده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، زنگنه همچنین دیداری با پائولو اسکارونی مدیرعامل شرکت نفتی انی ایتالیا داشته است.

اسکارونی با تایید انجام این دیدار گفت: من نشست نسبتا طولانی و گرمی با وزیر نفت ایران داشتم و در مورد پروژه های احتمالی آینده و بدهی ایران به انی در رابطه با میادین دارخوین و پارس جنوبی با وی گفت وگو کردم.

وی که در جمع خبرنگاران در وین سخن می گفت اضافه کرد:امضای هرگونه قرارداد نفت و گاز با ایران باید بعد از لغو تحریم ها انجام گیرد.

به گفته اسکارونی دو طرف همچنین در مورد اصلاحات احتمالی برای اعمال در قراردادهای بیع متقابل با هم مذاکره کردند.

مدیرعامل انی در ادامه گفت: ما در مورد فعالیت های بالقوه جدید انی در ایران با هم بحث نموده ایم البته همه این موضوعات به لغو تحریم ها بستگی دارد. ما در مورد ساختار قراردادهای بیع متقابل نیز گفتگو کردیم.

اسکارونی تاکید نمود شرکت متبوع وی بر اساس قراردادهای کنونی بیع متقابل در ایران فعالیت نمی کند و باید اصلاحاتی در این قراردادها انجام گیرد.

وی گفت معتقد است وزیر نفت ایران با انجام این اصلاحات موافق است.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 470

به "مقامات ارشد 2 شرکت نفتی اروپا با زنگنه دیدار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقامات ارشد 2 شرکت نفتی اروپا با زنگنه دیدار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید