محمدی: امیدوارم مسابقات گروه دوم هم بدون مصدوم تمام گردد، عموزاد، جعفریان و نخودی ما را امیدوار کردند

به گزارش تور هند ارزان، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ابراز امیدواری کرد که رقابت های گروه دوم لیگ برتر هم بدون آسیب دیدگی کشتی گیران تمام گردد.

محمدی: امیدوارم مسابقات گروه دوم هم بدون مصدوم تمام گردد، عموزاد، جعفریان و نخودی ما را امیدوار کردند

به گزارش خبرنگاران، غلامرضا محمدی که طی دو روز پنجشنبه و آدینه ناظر بر همه مسابقات دور رفت گروه اول لیگ برتر آزاد بود، درخصوص شرایط کشتی گیران در این دوره از رقابت ها گفت: بعد از 7، 8 ماه تعطیلی، بچه ها در آمادگی نسبی بودند. لیگ شروع خوبی برای کشتی بود. در مجموع ارزیابی من از لیگ مثبت است و کشتی ها راضی نماینده بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پدیده ای در این دو روز برگزاری لیگ شناسایی شده؟ مطرح کرد: از جمله اهداف برگزاری لیگ همین است که به کشتی ملی یاری کند. کشتی گیران نوجوان که حالا در مسابقات رده سنی بزرگسالان هم شرکت می نمایند، عملکرد خوبی در این دو روز داشتند. نفراتی مثل رحمان عموزاد، عرفان جعفریان و محمد نخودی و چند جوان دیگر که با وجود آنها به کشتی امیدوار شدیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره زمان شروع اردوی تیم ملی، در صورت اعلام اتحادیه جهانی مبنی بر برگزاری مسابقات جهانی صربستان در روز 14 مهر، اعلام نمود: قطعاً بلافاصله بعد از اعلام اتحادیه جهانی اردو شروع می گردد. زمان کمی در اختیار داریم. اگر هم جهانی برگزار نگردد، بعد از اتمام لیگ اردوی تیم ملی تشکیل می گردد، چون مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک را در پیش داریم و در سه وزن کشتی آزاد هنوز سهمیه نگرفته ایم.

محمدی با اشاره به رقابت های گروه ب لیگ برتر آزاد که روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می گردد، گفت: فکر می کنم در آن گروه رقابت نزدیک تر خواهد بود. نگرانی ما قبل از لیگ موضوع آسیب دیدگی بچه ها بود که خوشبختانه مسابقات گروه اول بدون آسیب دیدگی تمام شد و بچه ها هم نسبتا خوب بودند. امیدوارم اتفاق بدی در آن گروه رخ ندهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1331

به "محمدی: امیدوارم مسابقات گروه دوم هم بدون مصدوم تمام گردد، عموزاد، جعفریان و نخودی ما را امیدوار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: امیدوارم مسابقات گروه دوم هم بدون مصدوم تمام گردد، عموزاد، جعفریان و نخودی ما را امیدوار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید