لایحه تامین امنیت زنان توسط 18 قاضی آنالیز شده است

به گزارش تور هند ارزان، مشاور امور حقوقی و پارلمانی معاونت امور زنان و خانواده با اشاره به لایحه تامین امنیت زنان گفت: یکی از اتهامات به این لایحه غرب گرایی بوده است اما باید در این زمینه توجه کنیم که اگر دانشی در غرب وجود دارد باید با استفاده از بومی سازی از آن استفاده کنیم اما گفتنی است که این لایحه در ایران نوشته شده و توسط 18 قاضی مورد آنالیز قرار گرفته است.

لایحه تامین امنیت زنان توسط 18 قاضی آنالیز شده است

به گزارش خبرنگاران، اشرف گرامی زادگان در نشست هم اندیشی صلح و منع خشونت علیه زنان با اشاره به لایحه تامین امنیت زنان اعلام کرد که چالش پیش روی ما در این موضوع به مسئله زنان مربوط می گردد. برخی بدون مطالعه روی این لایحه نظراتی ارائه دادند که گویا ما سلبی عمل نموده ایم و قصدمان این نبوده که به پیوند خانواده بیشندیشیم در حالیکه واژه تامین امنیت نشان از این دارد که ما به تحکیم خانواده توجه داشته ایم.

به گفته وی یکی از اتهامات به این لایحه غرب گرایی بوده است اما باید در این زمینه توجه کنیم که اگر دانشی در غرب وجود دارد باید با استفاده از بومی سازی از آن استفاده کنیم اما گفتنی است که این لایحه در ایران نوشته شده و توسط 18 قاضی مورد آنالیز قرار گرفته است.

گرامی زادگان با بیان اینکه رسانه ها و شبکه های اجتماعی تاثیر و نقش خوبی در طرح مطالبات زنان داشته اند شرح داد: هدف معاونت امور زنان دستیابی به قانون با کمترین مشکل و ایراد بوده و امیدواریم که بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 125

به "لایحه تامین امنیت زنان توسط 18 قاضی آنالیز شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایحه تامین امنیت زنان توسط 18 قاضی آنالیز شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید