قهرمانی لیگ برازنده پرسپولیس است، همه تیم های دنیا افت نموده اند

به گزارش تور هند ارزان، مجتبی محرمی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد آغاز دوباره رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: اینکه طرفداران می توانند بازی تیم های محبوب خود را دوباره ببینند اتفاق خوبی است اما واقعاً همچنان احتیاج است که مسائل بهداشتی را رعایت کنیم و نگذاریم سلامتی افراد تحت تأثیر قرار بگیرد.

قهرمانی لیگ برازنده پرسپولیس است، همه تیم های دنیا افت نموده اند

پیشکسوت پرسپولیس درباره برد این تیم مقابل پیکان تهران و همچنین نزدیک شدن سرخپوشان به چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر اضافه کرد: تیم ها در شرایط فنی خوبی نیستند و دلیلش هم دوری چهار ماهه آنها از شرایط مسابقه است.

وی تاکید نمود: پرسپولیس برازنده قهرمانی است. این تیم می توانست بدون برگزاری به جامانده بازی ها هم جام را بالای سر بگیرد اما گویا بعضی باشگاه ها دوست داشتند لیگ آغاز گردد تا مساوی بگیرند یا ببازند و پرسپولیس با قدرت بیشتر و اختلاف امتیاز بالاتری قهرمان گردد. پرسپولیس لایق قهرمانی است و برازنده رسیدن به رکورد چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر است.

محرمی درباره کیفیت بازی های لیگ برتر در هفته گذشته توضیح داد: افت تیم ها کاملاً طبیعی است. به هر حال بیشتر تیم های دنیا نیز همین شرایط را دارند و نمی توان ایرادی به این شرایط گرفت. تنها موضوعی که اهمیت دارد سلامت جسمانی بازیکنان است که باید حفظ گردد. بازیکن باید بدنسازی مناسبی داشته باشد تا دچار آسیب دیدگی های طولانی مدت نگردد. امیدوارم در ادامه بازی ها این موضوع لحاظ شده تا کمتر بازیکنی را دور از میادین ببینیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1201

به "قهرمانی لیگ برازنده پرسپولیس است، همه تیم های دنیا افت نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی لیگ برازنده پرسپولیس است، همه تیم های دنیا افت نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید