قاسمپور: سرباز تیم ملی کشتی باقی می مانم

به گزارش تور هند ارزان، مدعی وزن 86 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: فعلا تصمیمی برای تغییر وزن ندارم تا حالا سرباز تیم ملی بودم و از این پس هم سرباز خواهم ماند.

قاسمپور: سرباز تیم ملی کشتی باقی می مانم

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

کامران قاسمپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به اینکه تشکیل اردوی تیم ملی اتفاق خیلی خوبی برای اوست، گفت: واقعا از شرایط قبلی خسته شده بودیم. برای یک تمرین ساده هم حریف تمرینی نداشتیم. همه غصه ام این بود که با چه کسی و کجا تمرین کنم. با 10 نفر باید تماس می گرفتیم. سالن خالی بود، از وقتی هم که کمی هوا سرد شد و کرونا بار دیگر شدت گرفت، شرایط بدتر هم شد. حالا خوشبختانه در اردوی تیم ملی تمرینات مان را دنبال می کنیم و به این شکل تغذیه، تمرین و استراحت مان به شکل خوبی خواهد بود.

وی با ابراز راضیی از قطعی شدن برگزاری مسابقات دنیای تاکید نمود: من که از این خبر راضی شدم، چون لااقل از این بلاتکلیفی درآمدیم. در اردوی تیم ملی شرکت خواهیم کرد و رفته رفته بدن مان به شرایط ایده آل نزدیک گردد.

قاسمپور در خصوص اینکه آیا برای شرکت در مسابقات دنیای صربستان قصد تغییر وزن ندارد، اعلام کرد: وزنم به 79 و 92 کیلوگرم نمی خورد. برای یکی وزنم زیاد است و برای آن یکی کم. فعلا تصمیمی برای تغییر وزن ندارم. من در هر صورت تمرین می کنم و هر چه صلاحدید کادرفنی باشد، همان خواهد شد. تا حالا سرباز تیم ملی بودم و از این پس هم سرباز خواهم ماند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1349

به "قاسمپور: سرباز تیم ملی کشتی باقی می مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمپور: سرباز تیم ملی کشتی باقی می مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید