فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، افغانستان با پیروزی مقابل تایلند راهی نیمه نهایی شد

به گزارش تور هند ارزان، تیم فوتسال زیر 20 سال افغانستان توانست با پیروزی مقابل تایلند به مرحله نیمه نهایی دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا راه پیدا کند.

فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، افغانستان با پیروزی مقابل تایلند راهی نیمه نهایی شد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از تبریز، تیم های تایلند و افغانستان در سومین بازی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا از ساعت 17 امروز در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند.

شاگردان عبدالرزاق ممرک در تیم افغانستان پس از شکست نزدیک مقابل ایران با انگیزه ای مضاعف برای صعود به مرحله نیمه نهایی مقابل تایلند به میدان رفتند و در دقیقه 2 توسط سید حسین موسوی به گل نخست بازی دست پیدا کردند.

پس از این گل باز هم تیم افغانستان عملکرد بهتری نسبت به شاگردان خوزه مندز داشت و توانست فزونی خود را حفظ کند. موسوی در دقیقه 14 گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا اختلاف دو تیم به 2 گل برسد. در فاصله 2 دقیقه مانده به خاتمه نیمه نخست فرزاد محمودی گل سوم افغانستان را به ثمر رساند تا این نیمه با فزونی 3 بر صفر شاگردان ممرک به خاتمه برسد.

در نیمه دوم تایلند آغاز بهتری داشت و در دقیقه 22 اون یونگ سن یکی از گل های خورده این تیم را جبران کرد. پس از این گل بازی متعادل تر دنبال شد اما تایلند که رو به سیستم 5 نفره آورده بود، در دقیقه 38 با اشتباه بازیکن افغانستان به گل دوم رسید. این بازی در نهایت با فزونی 3 بر 2 افغانستان به خاتمه رسید.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 291

به "فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، افغانستان با پیروزی مقابل تایلند راهی نیمه نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، افغانستان با پیروزی مقابل تایلند راهی نیمه نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید