فروشندگان خبرنگاران چگونه می توانند پنجره خرید را به کالای خود اختصاص دهند؟

به گزارش تور هند ارزان، هنگامی که قصد خرید از خبرنگاران دارید، انتخاب خود را بر چه اساسی انجام می دهید؟ قیمت مناسب کالا، زمان ارسال سفارش یا امتیاز فروشنده کالا؟ اگر این موارد برای شما اهمیت دارید و در فکر یک خرید هوشمندانه هستید، بهتر است نحوه ارائه بهترین پیشنهاد در صفحه خرید کالا بیشتر آشنا شوید.

فروشندگان خبرنگاران چگونه می توانند پنجره خرید را به کالای خود اختصاص دهند؟

پنجره خرید (Buy Box) هر کالا بخشی است که به شما بهترین گزینه موجود را برای خرید پیشنهاد می دهد، اما این به این معنی نیست که همواره باید اولین مورد پیشنهاد شده را برای خرید انتخاب کنید. قسمت سمت چپ صفحه خرید هر محصول به پیشنهاد خرید مناسب اختصاص یافته است که فاکتورهای مختلفی در انتخاب آن نقش دارند.

پنجره خرید محلی است که در آن قیمت کالا نمایش داده می گردد. این پنجره یکی از مهمترین بخش هایی است که کاربران در نخستین نگاه به یک کالا با آن روبه رو می شوند. فروشندگان مارکت پلیس می توانند با ارائه قیمت مناسب تر، آماده ارسال بودن کالا در مرکز پردازش تور هند ارزان و کسب امتیاز عملکرد بالاتر نسبت به رقبا، از امتیاز نمایش کالای خود در پنجره اصلی خرید بهره مند شوند.

در این قسمت کالای هر فروشنده با در نظر دریافت ارزان ترین قیمت، عملکرد مناسب فروشنده و امتیازی که مشتریان به فروشنده داده اند، سنجیده می گردد. ارسال به موقع و کمترین میزان بازگشت کالا از دیگر امتیازات نشان دهنده عملکرد مناسب فروشنده است. در نهایت پنجره خرید به کالای فروشنده ای اختصاص پیدا می نماید که مجموع این امتیازات را به دست آورد.

بازه زمانی ارسال کالا گزینه دیگری است که در دریافت پنجره خرید تاثیرگذار است. اگر کالا در مرکز پردازش تور هند ارزان موجود باشد یا بازه زمانی ارسال کالا کمتر از دو روز آینده باشد، کالا شانس بیشتری برای قرار دریافت در پنجره خرید خواهد داشت. در نهایت الگوریتمی طراحی می گردد که با در نظر دریافت همه این فاکتورها، بهترین پیشنهاد را برای نمایش در پنجره خرید به خریدار نشان دهید. به این ترتیب فروشندگان تور هند ارزان در یک بازار رقابتی، برای کسب این صندلی در پنجره خرید با یکدیگر رقابت خواهند داشت. خریدار هم می تواند بهترین انتخاب متناسب با احتیاج خود را با در نظر دریافت این شرایط داشته باشد. این در حالی است که همواره می توانید به قسمت دیگر فروشندگان کالا مراجعه کنید و قیمت و سایر شرایط کالاها را با هم مقایسه کنید و بعد از آن انتخاب کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 822

به "فروشندگان خبرنگاران چگونه می توانند پنجره خرید را به کالای خود اختصاص دهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشندگان خبرنگاران چگونه می توانند پنجره خرید را به کالای خود اختصاص دهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید