ضعف ساختار دفاعی استقلال باقی مانده، صعود آبی ها در هاله ابهام

به گزارش تور هند ارزان، علی لطیفی در تبادل نظر با خبرنگاران و در مورد تساوی 2 بر 2 استقلال برابر الدحیل قطر گفت: آبی پوشان در بازی برگشت نسبت به بازی رفت با تغییراتی که صورت دادند محتاط تر بودند. در ملاقات رفت، استقلال بی پروا بازی می کرد و تاوان این بی پروایی را هم داد. آنها هجومی بازی کردند و تنها به دنبال گلزنی بودند در حالی که در خط دفاع کم تعداد بوده و همین مسئله باعث شدتا بازی را واگذار نمایند.

ضعف ساختار دفاعی استقلال باقی مانده، صعود آبی ها در هاله ابهام

وی در ادامه اضافه کرد: استقلال در بازی رفت برابر الدحیل تمام تلاشش برای این بود که به گل برسد و تا حدودی از دفاع کردن غافل مانده است اما خوشبختانه در بازی برگشت با حوصله بازی کرد اگر چه باز هم اشتباهات مدافعان و داور، پیروزی را از استقلال گرفت.

مهاجم پیشین استقلال گفت: در ملاقات رفت این تیم برابر الاهلی عربستان اگر چه آبی پوشان 5 گل وارد دروازه حریف کردند اما زنگ خطر را خط دفاع به صدا درآورد. متاسفانه ضعف ساختار دفاعی استقلال همچنان لاینحل باقی مانده و این موضوع می تواند هم در لیگ قهرمانان و هم در لیگ برتر برای استقلال دردسرساز گردد. کادر فنی باید تمرکز بیشتری برای ترمیم خط دفاعی خود بگذارد. شاید حرف من ناراحت نماینده باشد اما در مجموع دفاع استقلال از نوک حمله تا خط دفاع دچار ضعف است و این برای تیمی چون استقلال خوب نیست.

وی در خصوص الدحیل هم اعلام کرد: نمی توانیم الدحیل را با استقلال مقایسه کنیم. آنها بازیکنان بسیار حرفه ای و تاثیرگذاری در اختیار دارند. از هر لحاظ امکانات آنها از ما بهتر است. نفراتی که جذب شده اند برایشان هزینه های کلانی پرداخت شده و بازیکنانی همچون بن عطیه در این تیم بازی می نمایند که از تجارب بازی در اروپا برخوردار هستند و در خط حمله هم یک بازیکن کنیایی بنام اولانگا دارند که سهم بسزایی در پیروزی های الدحیل دارد.

لطیفی در خصوص دو ملاقات آینده استقلال برابر الاهلی و الشرطه گفت: الاهلی دیگر همانند بازی های رفت مشکلاتش زیاد نیست. آنها شرایط بهتری پیدا نموده اند و استقلال باید روز سختی را برابر این تیم سپری کند اما امیدوارم بتواند برنده این بازی باشد. البته الشرطه هم نمایش ضعیفی از خود به جای گذاشته است اما نمی توان این تیم را از پیش بازنده دانست. بنابراین استقلال باید برای هر دو ملاقات آینده خود تدابیر ویژه ای به کار ببندد و بهترین بررسی را از دو تیم داشته باشد.

مهاجم پیشین استقلال در سرانجام اعلام کرد: با تساوی ای که آبی پوشان برابر الدحیل به دست آوردند کار صعود آنها به مرحله بعد سخت شده است. امیدوارم استقلال بتواند از این دو بازی سربلند بیرون آمده تا به عنوان تیم دوم از گروه خود به مرحله بعد صعود کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1704

به "ضعف ساختار دفاعی استقلال باقی مانده، صعود آبی ها در هاله ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضعف ساختار دفاعی استقلال باقی مانده، صعود آبی ها در هاله ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید