شاکرمی در نشست با نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی هرمزگان: تقویت و توانمندسازی تشکل های کارگری و کارفرمایی از اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

به گزارش تور هند ارزان، معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه وزارتخانه همیشه در جهت توسعه، تقویت و توانمندسازی تشکل ها گام بر می دارد، گفت: حمایت از تشکل ها از اولویت های این وزارتخانه است.

شاکرمی در نشست با نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی هرمزگان: تقویت و توانمندسازی تشکل های کارگری و کارفرمایی از اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، حاتم شاکرمی اضافه کرد: برای برطرف مسائل مالی باید از ظرفیت تشکل ها استفاده کرد که وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی این امر را دنبال می نماید.

وی با توجه به لحاظ شدن اصل سه جانبه گرایی در قانون کار و همسو بودن نقش دولت، کارفرمایان و کارگران اظهارکرد: باید از ظرفیت های گوناگون در جهت ایجاد هم افزایی بین شرکای اجتماعی استفاده کرد.

به گفته شاکرمی، به دنبال شیوع ویروس کرونا بخش خدمات کشور دچار آسیب شد که باید با حمایت از کارگران و کارفرمایان این بخش، از این گذر عبور کرد.

وی گفت: نمایندگان تشکل ها باید مطالبه گر و جوابگو باشند و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه با تشکل ها تعامل داشته و عملکرد خوبی دارد.

معاون روابط کار وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت: بخش خصوصی محرک اقتصاد است و وزارتخانه نیز در راستای توسعه فراوری و اشتغال، سیاست همراهی را دارد و مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانها نیز باید پیگیر اجرای این سیاست باشند.

وی در انتها بر پیگیری عدم اطاله دادرسی در هیات ها تاکید نمود.

فعالیت 275 تشکل کارگری و کارفرمایی در هرمزگان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به فعالیت 275 تشکل کارگری و کارفرمایی و عضویت بیش از 34 هزار عضو در استان گفت: تشکل های کارگری و کارفرمایی بعنوان شرکای اجتماعی و بازوان پرقدرت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

هادی ابراهیمی اضافه کرد: تعامل شرکای اجتماعی دولت یعنی تشکل های کارگری و کارفرمایی موجب امنیت شغلی، رونق فراوریات داخلی و بهبود فضای کسب و کار است که این اداره کل همکاری های لازم را با تشکل های کارگری و کارفرمایی دارد.

در این نشست، تشکل های کارگری و کارفرمایی ضمن ارایه عملکرد و دستاوردهای خود، مسائل و پیشنهاداتی را ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1510

به "شاکرمی در نشست با نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی هرمزگان: تقویت و توانمندسازی تشکل های کارگری و کارفرمایی از اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاکرمی در نشست با نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی هرمزگان: تقویت و توانمندسازی تشکل های کارگری و کارفرمایی از اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید