سیاستمدار ارشد ایتالیایی تحریم های ضد روسی را محکوم کرد

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران: رهبر حزب سیاسی جنبش 5 ستاره ایتالیا تاکید نمود: سیاست کنونی اتحادیه اروپا منسوخ و قدیمی شده و تحریم های ضد روسی نیز مستحق محکومیت است.

سیاستمدار ارشد ایتالیایی تحریم های ضد روسی را محکوم کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، بپه گریللو رهبر جنبش 5 ستاره ایتالیا ضمن انتقاد شدید از سیاست های کنونی اتحادیه اروپا و اعمال تحریم های ضد روسی توضیح داد: اتحادیه اروپا سیاست های مربوط به قرن گذشته را دنبال می نماید که کاملا غیر موثر و قدیمی و منسوخ شده است.

وی در ادامه گفت: اگر نگاهی به 30 سال گذشته داشته باشیم که چندان نیز دور نیست، به این نکته پی می بریم که نظام غرب اکثرا برای حل و فصل مسائل و مشکلاتی که با آن روبرو شده ناتوان بوده است. جنبش 5 ستاره همه کوشش خود را برای اتخاذ تصمیم های لازم هماهنگ با روح حاکم بر شرایط کنونی دنیا انجام خواهد داد.

وی در ادامه ضمن محکوم کردن تحریم های اعمال شده ضد روسیه توسط اتحادیه اروپا و آمریکا نیز گفت: این مساله اهمیت دارد که مذاکره فراگیر و جامعی با روسیه داشته باشیم و ما قاطعانه تحریم های اعمال شده ضد مردم روسیه را محکوم می کنیم.

وی خواهان تجدیدنظر و بازنگری نقش ایتالیا در اتحادیه اروپا و ناتو شد و تاکید نمود: اعضای اتحادیه اروپا باید به سنت های یکدیگر احترام بگذارند و روند تصمیم گیری در اتحادیه اروپا باید فارغ از نفوذ کشورهای قدرتمند و قوی باشد.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز گذشته از رهبران اروپا خواست تا تدابیر سخت تری ضد روسیه اعمال نمایند. رهبران اروپایی قرار است در نشست امروز خود در بروکسل در این خصوص تصمیم گیری نمایند. البته آمریکا آماده شده است تا در صورت عدم همراهی اروپا تحریم های یکجانبه ای را علیه روسیه اعمال کند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 469

به "سیاستمدار ارشد ایتالیایی تحریم های ضد روسی را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاستمدار ارشد ایتالیایی تحریم های ضد روسی را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید