سفر هیات عالی رتبه عربستان به عمان

به گزارش تور هند ارزان، یک هیات عالی رتبه سعودی امروز (یکشنبه) با هدف تقویت و توسعه روابط مالی و سرمایه گذاری های متقابل با عمان سفری به این کشور خواهد داشت.

سفر هیات عالی رتبه عربستان به عمان

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، به نوشته روزنامه قبس، ریاست هیات عربستانی که قرار است امروز به عمان برود، خالد بن عبدالعزیز الفالح، وزیر سرمایه گذاری این کشور بر عهده دارد و تعدادی از مسؤولان دولتی و روسای بخش های خصوصی و شرکت های پیشگام و تجار برجسته این کشور او را همراهی می نمایند.

خالد الفالح ضمن ابراز خرسندی از این سفر اظهار کرد: این سفر در چارچوب تمایل سلمان بن عبد العزیز آل سعود، پادشاه عربستان و محمد بن سلمان، ولیعهد او و هم هیثم بن طارق آل سعید، پادشاه عمان نسبت به تقویت و توسعه روابط برادرانه دو کشور و شکوفایی و پیشرفت دو ملت انجام می گردد.

وزیر سرمایه گذاری عربستان گفت: عربستان با منظره 2030 و عمان با منظره 2040 و با توجه به موقعیت استراتژیک و منابع طبیعی شان خود را برای پیشرفت در بعضی حوزه های مالی آماده نموده و فرصت های سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران و شرکت های داخلی و بین المللی فراهم می نمایند، اصلاحات مالی و قانونی در عربستان و عمان محیط کار جذابی را در هر دو کشور ایجاد نموده و بر قدرت دو کشور برای رقابت با کشورهای دنیا افزوده است.

این وزیر عربستانی قرار است در این سفر با مسؤولان عمانی در دو بخش دولتی و خصوصی دیدارهای داشته، در همایش سرمایه گذاری مشترک عمان-عربستان و هم نشست شورای تجاری دو کشور و دیدارهای شرکت های عظیم و تجار دو کشور شرکت نموده و بعلاوه از مهمترین منطقه ها مالی عمان بازدید کند.

به نوشته روزنامه سبق، حجم تبادلات تجاری میان دو کشور عربستان و عمان در سال 2020 به مبلغ 10 میلیارد ریال عربستان رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1864

به "سفر هیات عالی رتبه عربستان به عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر هیات عالی رتبه عربستان به عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید