سرآسیایی: تابع تصمیمات باشگاه هستیم، صدور چک های بازیکنان مسایل زیادی را روشن کرد

به گزارش تور هند ارزان، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی تمرینات تیمش را ادامه می دهد.

سرآسیایی: تابع تصمیمات باشگاه هستیم، صدور چک های بازیکنان مسایل زیادی را روشن کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودرو خراسان ، مجتبی سرآسیایی در خصوص برگزاری تمرینات این تیم در مشهد اظهار کرد: خداروشکر تمرینات خوبی داشتیم. بازیکنان هم در این چند روز تعطیلی برنامه هایی را که داشتند، انجام داده بودند. فعلا بیشتر روی بدنسازی بازیکنان کار می کنیم و روی مسایل فنی نیز تمرکز داریم.

وی ادامه داد: به امید خدا از هفته بعد برای مرور کارهای تاکتیکی و برنامه های تیمی آماده می شویم. اتفاق خوبی که قبل از ورود بازیکنان به تمرین افتاد، اعطای چک های بخش دیگری از قراردادهای شان بود که تقریبا همه اعضای باشگاه بین 75 تا 80 درصد قراردادهایشان را گرفتند.

سرمربی تیم شهرخودرو افزود: با درایت آقای حمیداوی سعی شد در این ایام طبق وعده ای که داده شده بود به بازیکنان چک های باقی مانده قراردادها را ارائه کنیم تا بازیکنان با روحیه بهتری در تمرینات حاضر شوند. این اتفاق بزرگی بود که نشان می دهد باشگاه به دنبال احقاق حق بازیکنان است و موضوع تعطیلی لیگ فقط برای سلامتی بازیکنان مطرح شده است و به نظر من صدور چک های بازیکنان مسایل زیادی را روشن کرد.

سرآسیایی اظهار کرد: برای بحث حضور در لیگ ما تابع تصمیمات باشگاه هستیم. این اتفاقی که افتاد و چک های بازیکنان صادر شد، عملا نشان داد برای باشگاه ما برخلاف صحبت هایی که مطرح می شود، مسائل مادی در اولویت نیست و هدف اصلی ما حفظ سلامت اهالی فوتبال است. در حال حاضر نیز تمرینات تیم با رعایت کامل تمامی پروتکل های بهداشتی ادامه دارد، اما به هر شکل نگرانی از بابت شیوع ویروس کرونا وجود دارد.

سرمربی تیم شهرخودرو گفت: من و اعضای کادر فنی وظیفه داریم بازیکنان را در شرایط ایده آل چه به لحاظ جسمانی و چه به لحاظ فنی نگه داریم و درحال حاضر هم همین رویه را پیگیری می کنیم ولی بازهم تاکید می کنم برای ادامه لیگ تابع دستورات مدیریت باشگاه هستیم .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1139

به "سرآسیایی: تابع تصمیمات باشگاه هستیم، صدور چک های بازیکنان مسایل زیادی را روشن کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرآسیایی: تابع تصمیمات باشگاه هستیم، صدور چک های بازیکنان مسایل زیادی را روشن کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید