راموس: من اجازه جدایی به رونالدو نمی دادم، از انتقال مسی به رئال مادرید استقبال می کنم

به گزارش تور هند ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- سرخیو راموس اذعان کرد که اگر مسئول خرید های رئال مادرید بود، ارلینگ هالند را نسبت به کیلیان ام باپه در اولویت قرار می داد.

راموس: من اجازه جدایی به رونالدو نمی دادم، از انتقال مسی به رئال مادرید استقبال می کنم

به گزارش خبرنگاران، سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید معقتد است که در شرایط ایده آل هر دو ستاره جوان دنیای فوتبال را به خدمت می گرفت، اما با توجه به شرایط اقتصادی باشگاه ها که ناشی از بحران ویروس کروناست، او اعتقاد دارد که خرید هالند راحت تر و منطقی تر است. به نقل از مارکـا، سرخیو راموس در مصاحبه با ایبای یانوس گفت:

دوست دارم که هر دوی آنها به مادرید بیایند، اما اگر قرار باشد یکی را انتخاب کنم، خرید هالند راحت تر خواهد بود. در مورد ام باپه شرایط اقتصادی بسیار سخت تر است. هالند به خاطر عطشی گلزنی، سرعت و قدرت بدنی که دارد، گزینه بدی نخواهد بود و توافق برای خرید او راحت تر خواهد بود.

جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید

در این معامله هر دو طرف بازنده هستند. من اجازه جدایی به او نمی دادم، چون یکی از بهترین هاست و ما را به فتح عناوین قهرمانی نزدیک تر کرد. این نوع روابط باید تا آخر عمر حفظ شوند و باید ترکیبی از تیم باشند. رونالدو بازیکن تعیین کننده ای است که برای کسب پیروزی به ما کمک می کرد.

احتمال انتقال لیونل مسی به رئال مادرید

من با خوشحالی از انتقال مسی به برنابئو استقبال می کنم و در هفته های اول خانه ام را در اختیار او قرار می دهم. ما در بهترین سال های بازی لئو رنج کشیدیم بنابراین روبرو نشدن با او حقیقتاً خوب است. او هم برای پیروزی به ما کمک می کند تا به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم. غیر از این هرچه بگوییم احمقانه خواهد بود.

احتمال انتقال سرخیو راموس به بارسلونا

امکان ندارد. من احترام خاصی برای خوان لاپورتا قائل هستم چون او را خیلی دوست دارم اما در زندگی چیزهایی هست که با پول قابل خریداری نیستند. درست همانطور که ژاوی یا پیکه را نمی توانید در پیراهن رئال مادرید ببینید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1630

به "راموس: من اجازه جدایی به رونالدو نمی دادم، از انتقال مسی به رئال مادرید استقبال می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس: من اجازه جدایی به رونالدو نمی دادم، از انتقال مسی به رئال مادرید استقبال می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید