رئیس جمهور چین با بایدن ملاقات می نماید

به گزارش تور هند ارزان، رئیس جمهور چین میخواهد با حضور در نشست تغییرات آب وهوایی به دعوت همتای آمریکایی خود، برای اولین بار با او ملاقات کند.

رئیس جمهور چین با بایدن ملاقات می نماید

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رئیس جمهور چین میخواهد با حضور در نشست تغییرات آب وهوایی به دعوت همتای آمریکایی خود، برای اولین بار با او ملاقات کند.

بعد از انتقاد از تسلط آمریکا بر ساختار قدرت در دنیا، شی جین پینگ رئیس جمهور چین قرار است با جو بایدن همتای آمریکایی خود ملاقات کند.

اولین ملاقات شی با بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا، در روز پنجشنبه و در جریان نشست تغییرات اقلیمی انجام می گردد که با دعوت واشنگتن در این جلسه حاضر خواهد شد.

بایدن بعد از بازگرداندن آمریکا به توافق آب وهوایی پاریس، چند ده نفر از سران کشور های مختلف دنیا را دعوت نموده تا در نشست مجازی دو روزه - پنجشنبه و آدینه - حضور پیدا نمایند.

هووآ، چون یینگ سخنگوی وزارت خارجه چین با صدور بیانیه ای ضمن اعلام خبر حضور شی در این نشست، گفت رئیس جمهور چین میخواهد سخنرانی مهمی را انجام دهد.

روز گذشته بود که رئیس جمهور چین با انتقاد از کشور های غربی برای ایجاد موانع در جهت پیشرفت کشور های دیگر، گفت دنیایان خواهان عدالت هستند، نه هژمونی و سلطه قدرت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1694

به "رئیس جمهور چین با بایدن ملاقات می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور چین با بایدن ملاقات می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید