دلار 25 هزار تومانی از کرونا وحشتناک تر است

به گزارش تور هند ارزان، عضو شورای شهر اراک گفت: دلار 25 هزار تومانی از کرونا وحشتناک تر است.

دلار 25 هزار تومانی از کرونا وحشتناک تر است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سعید نادری ششم مردادماه در صحن رسمی شورای شهر اراک که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، فرماندار اراک و مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مرکزی برگزار گردید، با بیان اینکه کرونا بهانه ای برای کار نکردن ها شده است، گفت: هر روز سفره مردم و کسب و کار آنها کوچکتر می گردد و این شرایط از کرونا وحشتناک تر است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای این شرایط کشور فکری گردد، اضافه کرد: مردم با گرانی لجام گسیخته مواجهند و اگر بتوانیم این شرایط را سامان دهیم در واقع نشاط اجتماعی و توان مقابله با کرونا در جامعه ایجاد خواهد شد.

نادری توضیح داد: نباید دچار خطای تحلیل شد، امروز چشم انداز روشنی در موضوع قیمت دلار و توقف این شرایط وجود ندارد و این شرایط وحشتناک است.

مرادی دیگر عضو شورا شهر نیز با تاکید بر اینکه شان شورا باید حفظ گردد، اظهار کرد: جلساتی برگزار و تصمیماتی اتخاذ می گردد که در واقع حق نظر در آنها با شوراست ولی این صندلی مورد توجه قرار نمی گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اندیشه و تفکر شورا مبتنی بر مباحث سیاسی نیست و نباید این صندلی کوچک و سخیف گردد، گفت: اگر این رویه ادامه یابد ممکن است که در آینده مردم بگویند که شورا نمی خواهیم چراکه اثربخشی آن را ندیده اند.

مرادی با اشاره به تشکیل ستاد حفظ و احیای اماکن تاریخی در تهران زیرمجموعه میراث فرهنگی اضافه کرد: این ستاد برای تمامی استان ها مشغول تصمیم گیری است و برای خانه خاکباز اراک نیز تصمیم گیری شده است، در حال حاضر حیاط این خانه تبدیل به رستوران شده است ولی در کنار آن پارکینگی وجود ندارد. این اقدام فی نفسه مشکل دارد چراکه نباید افرادی که در تهران نشسته اند برای شهرهای دیگر تصمیم گیری نمایند و از طرفی این کاربری مسائل عدیده ای برای شهروندان ایجاد نموده است.

وی در ادامه خواهان رسیدگی به شرایط نیروهای شهرداری و تبدیل شرایط انها و مشخص تکلیف چارت شهرداری اراک شد و گفت: چطور می گردد که یک نیرو 14 سال در شهرداری کار کند، اما قرارداد حجمی داشته باشد. رسیدگی به شرایط نیروها باعث آرامش در شهرداری و امنیت شغلی می گردد.

به گزارش ایسنا، علی جعفر محصولی دیگر عضو شورای شهر اراک اظهار کرد: مصوب کردن تصمیمات در یک اتاق در بسته کار سختی نیست بلکه آنچه سخت است پیگیری و اجرای مصوبات است، متاسفانه سرسوزنی از مصوبات اتخاذ شده جهت جبران خسارت به مشاغل آسیب دیده از کرونا اجرایی نشده است و کارگران ساده روزمزد عملا در این شرایط نابوده شده اند.

وی با طرح این سوال که آیا دولت نمی توانست به محرومان ماسک رایگان بدهد، اضافه کرد: امروز زندگی در ایران بسیار سخت شده است، کارمندان سر ماه حقوق دریافت می نمایند ولی کارگر ساده چه کند، باید فکری برای این اقشار بگردد.

محصولی توضیح داد: باید از شعار به سمت عمل حرکت کرد، کرونا به شدت به اقشار مختلف جامعه خسارت وارد نموده است، مردم به پای این شرایط سوخته اند و امروز مسئولان باید به پای آنها بسوزند و کمکشان نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1231

به "دلار 25 هزار تومانی از کرونا وحشتناک تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلار 25 هزار تومانی از کرونا وحشتناک تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید