خبرنگاران 244 خودروی متخلف در جاده های کردستان اعمال قانون شدند

به گزارش تور هند ارزان، سنندج - خبرنگاران - فرمانده انتظامی کردستان گفت: از زمان شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی در هشتم فروردین تا به امروز (چهارشنبه 27 فروردین) در مجموع 244 دستگاه خودرو متخلف از مصوبات این طرح، اعمال قانون شده و هر یک به مبلغ پنج میلیون ریال جریمه شدند.

خبرنگاران 244 خودروی متخلف در جاده های کردستان اعمال قانون شدند

سردار علی آزادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه این تعداد خودرو بعد از رسیدن به محل سکونت توسط پلیس توقیف و به پارکینگ برده می گردد گفت: همچنین در این مدت با همکاری بخش های دیگر 12 هزار و 961 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته و 690 واحد متخلف صنفی نیز پلمب شده است.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان با جدیت در استان اجرا می گردد و مشارکت و همکاری مردم رمز موفقیت پلیس در اجرای این طرح بوده است.

سردار آزادی با اشاره به اینکه این طرح تاثیر خوبی در مقابله با شیوع کرونا داشته است یادآور شد: حضور پلیس در مبادی ورودی و خروجی شهرها به منظور پایش و مراقبت هرچه بیشتر از سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام می گردد.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه از همه ظرفیت ها برای پیشبرد برنامه های طرح استفاده شده است اضافه نمود: به عنوان نمونه از همیاران پلیس و فرهنگیاران این بار در حوزه فضای مجازی بهره گرفته شد.

وی گفت: امیدواریم با تعامل روزانه و اقدامات فراگیر شهروندان و پلیس شاهد ارتقای امنیت و سلامت اجتماعی مردم در جامعه باشیم.

بر اساس اعلام رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا کنون (چهارشنبه 24 فروردین) 76 هزار و 389 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 94 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به 4777 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1057

به "خبرنگاران 244 خودروی متخلف در جاده های کردستان اعمال قانون شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 244 خودروی متخلف در جاده های کردستان اعمال قانون شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید