خبرنگاران نوری: روشن عظیم من است جوابش را نمی دهم

به گزارش تور هند ارزان، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت استقلال گفت: حسن روشن و سایر پیشکسوتانی که حتی یک دقیقه از من عظیم تر هستند تاج سرم هستند و به خودم اجازه نمی دهم به آنها بی احترامی و یا جوابشان را بدهم.

خبرنگاران نوری: روشن عظیم من است جوابش را نمی دهم

محمد نوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: برای من پیشکسوت، نام و سربلندی استقلال مهم ترین چیز است و آن را با میلیاردها تومان معامله نخواهم کرد.

وی اضافه کرد: برای پیشکسوت و عظیم ترهای استقلال احترام ارزش قائل هستم و هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم به آنها بی احترامی کنم.

پیشکسوت استقلال اظهار داشت: اگر از فرشید اسماعیلی انتقاد کردم به خاطر این بود که خودم زمانی جای او بودم و دوست نداشتم این بازیکن وارد حاشیه گردد.

نوری توضیح داد: اسماعیلی به جای اینکه وارد حاشیه گردد، بهتر است به مسائل فنی بپردازد تا در فوتبال پیشرفت کند او از نظر فنی ظرفیت بالایی دارد و می تواند به موفقیت های عظیمی برسد.

وی درباره انتقاد روشن از او، خاطر نشان کرد: حسن روشن و سایر پیشکسوتان که حتی یک دقیقه از من عظیم تر هستند تاج سرم هستند و هیچ وقت جوابی به آنها نخواهم داد.

پیشکسوت استقلال تاکید نمود: بازیکن وقتی قرارداد می بندد باید پولش را بگیرد و کسی منکر آن نیست اما اعتقاد دارم مسائل باید از راستا درست باشد و مسائل خانوادگی استقلال نباید به بیرون درز پیدا کند.

بازیکن اسبق استقلال در انتها گفت: باشگاه استقلال درصدد است با حل مسائل اقتصادی مطالبات بازیکنان را پرداخت کند و بازیکنان نیز همانطور که در گذشته تحمل کردند اندکی دیگر صبر داشته باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1078

به "خبرنگاران نوری: روشن عظیم من است جوابش را نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نوری: روشن عظیم من است جوابش را نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید