خبرنگاران مقابله کرواسی با کرونا؛ مسافران خارجی قرنطینه می شوند

به گزارش تور هند ارزان، تهران-خبرنگاران- کرواسی به عنوان بخشی از اقدامات این کشور برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت از ورود مسافران از 5 کشور به کرواسی جلوگیری و آنها را قرنطینه می نماید.

خبرنگاران مقابله کرواسی با کرونا؛ مسافران خارجی قرنطینه می شوند

تارنمای وزارت خارجه و امور اروپایی کرواسی روز سه شنبه (امروز) گزارش داد، این وزارتخانه با ارسال یادداشتی به تمامی نمایندگی های دیپلماتیک، کنسولگری ها و دفاتر مستقر در جمهوری کرواسی اعلام نمود برای مدیریت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در میان مردم و تقویت نظارت در این زمینه تدابیر تکمیلی را از این تاریخ به اجرا می گذارد.

این وزارتخانه اعلام نموده تمامی مسافران خارجی از استان هوبای در جمهوری خلق چین، مناطق لومباردیا، مودینا، پارما، پیانسنزا، ریگی، نیل ایملیا، پیسارو، رمینی، اوربینو، آلساندریا، آستی، نوآرا، وربانوکوسیو اوسولا، ورسالی، پادوآ، تریوسو، ونیز، و بوزین در جمهوری ایتالیا، آلمان، کره جنوبی و جمهوری اسلامی ایران از ورود به کرواسی منع می شوند.

در این یادداشت آمده است: برای قرنطینه این گروه از مسافران از کشورهای مذکور، دستور قرنطینه اجباری به مدت 14 روز صادر خواهد شد.

پیشتر وزارت بهداری کرواسی اعلام نموده بود که دولت به کسانی که در قرنطینه بیمارستانی یا خانگی در ارتباط با کرونا نگهداری شوند، به ازای هر نفر 4257 کونا (حدود 575 یورو) پرداخت می نماید، مشروط به اینکه نگهداری در قرنطینه توسط پزشک یا مامور بهداشت تایید شده باشد.

ازدراوکو ماریچ معاون نخست وزیر و وزیر دارایی کرواسی پیش بینی می نماید که فرایند رشد مالی این کشور به دلیل ویروس کرونا با کندی روبرو گردد. رشد متوسط مالی در سرانجام سه ماهه سال گذشته 2.5 (دو ممیز پنج) درصد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 962

به "خبرنگاران مقابله کرواسی با کرونا؛ مسافران خارجی قرنطینه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مقابله کرواسی با کرونا؛ مسافران خارجی قرنطینه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید