خبرنگاران حمایت بیشتر آلمانی ها با تمدید فاصله گذاری اجتماعی بخاطر کرونا

به گزارش تور هند ارزان، تهران- خبرنگاران- نظرسنجی ها نشان می دهد بیشتر آلمانی ها موافق ادامه ممنوعیت های تماس و رفت وآمد برای کنترل همه گیری کرونا هستند.

خبرنگاران حمایت بیشتر آلمانی ها با تمدید فاصله گذاری اجتماعی بخاطر کرونا

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری د. پ. آ. آلمان در نظرسنجی موسسه افکارسنجی YouGov به نمایندگی از آژانس مطبوعات آلمان، 44 درصد پاسخ دهندگان از تمدید فاصله گذاری اجتماعی دولت، پس از سی و یکم فروردین حمایت می نمایند و 12 درصد حتی هوادار تقویت آنها هستند.

طبق این نظرسنجی که نتایج آن امروز (دوشنبه) منتشر شده فقط 32 درصد هوادار کاهش و 8 درصد نیز موافق برطرف محدودیت هایی هستند که توسط دولت فدرال و ایالت ها تصمیم گرفته شده است.

قرار است روز چهارشنبه، صدراعظم آنگلا مرکل (CDU) با نخست وزیران ایالت ها در خصوص چگونگی اقدام پس از فروردین تبادل نظر کند. مقامات آلمان در ابتدا تصمیم به اجرای دو هفته ای محدودیت ها تا سوم فروردین گرفته بودند و بعداً آن را تا پس از تعطیلات عیدپاک تمدید کردند که طبق آن برگزاری تمامی رویدادهای ورزشی و فرهنگی با تماشاگر ممنوع شده و بیشتر مغازه ها به استثنای فروشندگان مواد غذایی تعطیل شده است.

بر اساس این نظرسنجی این محدودیت ها به طور گسترده ای پذیرفته شده است؛ 78 درصد می گویند که کاملاً آنها را رعایت می نمایند ، 18 درصد به شکل نسبی و 2 درصد نیز اصلاً رعایت نمی نمایند. این بدان معناست که شمار کسانی که به طرح ممنوعیت ها پایبند هستند، کمی از زمان شروع این طرح در خاتمه ماه مارس کمتر است. در آن موقع، 83 درصد اظهار داشتند که کاملاً از قوانین پیروی می نمایند ، 12 درصد به شکل جزئی و 2 درصد آنها نیز را در آن موقع نادیده گرفتند.

طبق آخرین آمارهای رسمی، شمار افراد آلوده به کرونا در آلمان به 127 هزار و 854 نفر رسیده که از این میان سه هزار و 22 نفر جان باخته و 60 هزار و 300 نفر نیز بهبود یافته اند.

به گفته کارشناسان اقتصادی شیوع این ویروس ضربه سختی به این کشور وارد نموده که بزرگترین افول اقتصادی آلمان از سال 1970 میلادی و زیان های آن بیش از دو برابر آسیب بحران اقتصادی سال 2009 است.

https://de.nachrichten.yahoo.com/mehrheit-deutschen-gegen-lockerung-kontaktverbots-094242556.html

منبع: ایرنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1026

به "خبرنگاران حمایت بیشتر آلمانی ها با تمدید فاصله گذاری اجتماعی بخاطر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حمایت بیشتر آلمانی ها با تمدید فاصله گذاری اجتماعی بخاطر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید