خبرنگاران جنگنده های عراقی مخفیگاه های داعش را در دیاله بمباران کردند

به گزارش تور هند ارزان، بغداد- خبرنگاران- فرمانده سازمان الحشد الشعبی در محور دیاله روز آدینه بیان کرد که هواپیماهای ارتش عراق مخفیگاه های گروه تروریستی داعش را در شمال شرق این استان بمباران کردند.

خبرنگاران جنگنده های عراقی مخفیگاه های داعش را در دیاله بمباران کردند

به گزارش خبرنگاران، احمد التمیمی در مصاحبه با المعلومه گفت که هواپیماهای ارتش در این عملیات 6 هدف داعش را در منطقه الزور شیخ بابا در شمال شرق دیاله بمباران کردند که در اثر این حملات تروریست ها متحمل تلفات سنگین شدند.

وی اضافه نمود که بمباران مخفیگاه های داعش به دنبال دریافت اطلاعات دستگاه های امنیتی از حضور تروریست ها در این مکان ها انجام شد.

این فرمانده الحشدالشعبی یادآور شد که منطقه الزور به عنوان یکی از مناطق ناامن دیاله، نقطه پیوند و ارتباط هسته های پراکنده داعش به ویژه در عملیات تروریستی ماه های اخیر روستاهای الاصلاح و ام الحنطه است.

التمیمی اضافه نمود در حمله داعش به این دو روستا شماری از مردم و غیرنظامیان بی دفاع کشته شدند.

عراق در پی سه سال جنگ خونین، در خاتمه سال 2017 پیروزی بر گروه تروریستی داعش را گفت.

با این حال بقایای داعش همچنان قادر به حمله به نیروهای امنیتی و شهروندان غیرنظامی در مناطق دور افتاده شمال، شرق و غرب این کشور هستند.

استان های دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح الدین و الانبار از کانون های فعالیت و تحرک گروه تروریستی داعش در عراق به شمار می رود.

بر اساس گزارش نهاد تحقیق و تحلیل تروریسم (TRAC) که امروز آدینه منتشر شد، بازماندگان گروه تروریستی داعش تنها در ماه آگوست (مرداد) 100 حمله در عراق انجام دادند.

به گفته این نهاد، شمار عملیات منتسب به سازمان تروریستی داعش در مقایسه با ژوئیه (تیر) 25 درصد افزایش یافته است.

نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق در چهار ماه گذشته که بی سابقه ترین حملات داعش پس از سال 2017 توصیف شده ده ها عملیات نظامی علیه تروریست ها انجام داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1289

به "خبرنگاران جنگنده های عراقی مخفیگاه های داعش را در دیاله بمباران کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جنگنده های عراقی مخفیگاه های داعش را در دیاله بمباران کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید