خبرنگاران تعدای از قهرمانان ورزشی کرمانشاه استخدام شدند

به گزارش تور هند ارزان، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه از استخدام پنج قهرمان ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان اطلاع داد و گفت: برای استخدام هفت قهرمان دیگر که شامل چهار بانوی ورزشکار و سه ورزشکار مرد می باشند اقدامات لازم در حال اجرا است که پس از طی مراحل قانونی به استخدام این اداره کل درخواهند آمد.

خبرنگاران تعدای از قهرمانان ورزشی کرمانشاه استخدام شدند

صابر رحیمی روز دوشنبه به خبرنگاران اضافه کرد: علی مظاهری، سامان حیدری، هژیر رحمانی، مسلم امیری و سعید احمدی پنج قهرمان ورزشی هستند که در این اداره کل استخدام و کار خود را شروع نموده اند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه جذب قهرمانان ورزشی استان گفت: خوشبختانه کرمانشاه از جمله استان های پیشرو کشور در این زمینه بوده است و ظرف 2 سال اخیر پنج تن از قهرمانان ارزشمند ورزشی استان که مشمول این قانون بوده اند، در بخش های مختلف اداره کل ورزش و جوانان استان جذب شده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ضمن تقدیر از شهردار کرمانشاه برای جذب چهار کشتی گیر کرمانشاهی گفت: سعید طلوعی شهردار ورزش دوست کرمانشاه سال گذشته در یک اقدام ارزشمند نسبت به ایجاد شغل برای چهار کشتی گیر استان کرمانشاه اقدام کرد که کار بسیار ارزشمند و شایسته تقدیری است.

رحیمی در ادامه خواهان همکاری سایر دستگاه های اجرایی استان در زمینه جذب قهرمانان ورزشی شد و گفت: از معدود دستگاه هایی که در این زمینه اقدام بسیار ارزشمندی داشته است باید به شهرداری کرمانشاه اشاره کنیم.

وی، از رضا افضلی، محمد قربانی، سجاد محمدی و حامد رشیدی به عنوان قهرمانان ورزشی بنام این استان یاد کرد که در شهرداری مشغول به کار شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه خاطرنشان ساخت:در زمینه سایر دستگاه ها نیز امیدواریم نسبت به این قهرمانان افتخارآفرین ورزش استان که مشمول آیین نامه اجرایی جذب و استخدام قهرمانان می باشند حمایت لازم را انجام دهند، زیرا این کمترین کاری است که می توان در قبال افتخارآفرینی این افراد برای انها انجام دهیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1151

به "خبرنگاران تعدای از قهرمانان ورزشی کرمانشاه استخدام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعدای از قهرمانان ورزشی کرمانشاه استخدام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید