خبرنگاران اخبار پلیس،دستگیری اراذل غرب تهران تا داستان تکراری شرکت هرمی

به گزارش تور هند ارزان، تهران- خبرنگاران- رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم از دستگیری 18 عضو یک شرکت هرمی در تهران اطلاع داد و گفت: از مال باختگان بیش از 20 میلیارد ریال کلاهبرداری شده بود.

خبرنگاران اخبار پلیس،دستگیری اراذل غرب تهران تا داستان تکراری شرکت هرمی

به گزارش خبرنگاران از پلیس تهران، سرهنگ جلیل موقوفه ای روز چهارشنبه اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر رفت و آمد مشکوک چندین جوان به داخل یک منزل مسکونی در منطقه رودکی آنالیز موضوع و شناسایی هویت این افراد در دستور کار ماموران کلانتری 209 خاتمهه غرب نهاده شد.

وی بیان نمود: آنالیز های اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و با هماهنگی های قضائی منزل مسکونی تحت مراقبت نهاده شد و معین شد تعدادی جوان با اجاره منزل در قالب اعضای یک باند شرکت هرمی در حال فعالیت هستند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بیان نمود: نتیجه تحقیقات اجرا شده به مرجع قضائی منعکس و دستگیری متهمان اخذ و تیم اعزامی از ماموران کلانتری پیروز شدند در یک عملیات پلیسی، 18 عضو شرکت های هرمی را دستگیر و در بازرسی از آن مکان تعدادی، جزوات آموزشی مربوط به شرکت های هرمی، دو دستگاه رایانه و دو دستگاه لپ تاپ کشف نمایند.

این مقام انتظامی شرح داد: متهمان پس از انتقال به کلانتری 209 در بازپرسی ماموران اعتراف کردند، ساکن شهرهای استان های غربی کشور هستند که برای اشتغال و کسب درآمد به تهران مسافرت و اندک اندوخته خود را که از خانواده هایشان دریافت نموده اند، به امید سودآوری بیشتر در شرکت هرمی سرمایه گذاری نموده اند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری شده از این افراد را بیش از 20 میلیارد ریال برآورد نموده اند، اضافه نمود: خانواده ها مراقبت بیشتری از فرزندانشان داشته باشند و به در خواست فرزندانشان مبنی بر واریز مبالغ فراوانی وجه برای اسکان و ضمانت و غیره هوشیارتر عمل نمایند.

لازم به ذکر است، متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

شناسایی دزد خودرو

رئیس کلانتری 165 لتیان از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی پراید و دستگیری دزد آن در ورودی لتیان اطلاع داد.

سروان میلاد اسدی شرح داد: ماموران انتظامی کلانتری 165 لتیان حین اجرای طرح ایست و بازرسی به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و برای آنالیز بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: در آنالیز های اولیه معین شد راننده خودرو فاقد مدارک مالکیت بوده و متهم نیز سابقه دار می باشد. راننده خودرو به همراه خودروی مکشوفه به کلانتری انتقال که طی آنالیز و تحقیقات به عمل آمده معین شد که خودرو 48 ساعت قبل از حوزه استحفاظی کلانتری 169 مشیریه سرقت شده است.

رئیس کلانتری 165 لتیان با اعلام اینکه متهم در کلانتری به سرقت خودرو معترف و برای سیر مراحل قانونی و شناسایی مال باخته به مرجع قضائی معرفی گردید، اضافه نمود: بادستور قضائی متهم برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کلانتری واقع شده است.

این مقام پلیسی در خاتمه از رانندگان خودروها خواست: هنگام ترک خودرو سیستم ایمنی خودرو را فعال و در محل های روشن خودرو را پارک کنید.

دستگیری عاملان تیراندازی و درگیری در محلات غرب تهران

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران عظیم از شناسایی 4 عامل درگیری و تیراندازی در محله شهران و عظیمراه یادگار امام (ره) اطلاع داد و گفت: متهمان در دو عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی گردیدند.

سرهنگ سعید راستی گفت: در چند روز گذشته انتشار و باز نشر دو کلیپ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که در آن تعدادی شرور با قدرت نمایی و استفاده از سلاح سرد و ایجاد نزاع دسته جمعی و عربده کشی و تیراندازی در محله شهران در غرب تهران و عظیمراه یادگار امام (ره) نظم عمومی را برهم زده و اذهان شهروندان را تشوبش نموده بودند، آنالیز موضوع به صورت مشترک در دستور کار مأموران مرکز عملیات و پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران عظیم نهاده شد.

وی بابیان اینکه در تحقیقات اولیه معین شد عاملان درگیری در هر دو محله از افراد شرور سابقه دار غرب تهران هستند که به علت اختلاف شخصی با چند نفر از ساکنان محل، دست به رفتار مجرمانه زده اند، اضافه نمود: در آنالیز های پلیسی مخفیگاه متهمان شناسایی و معین شد که متهمان پس از درگیری در مخفیگاهشان در شهر پرند و خیابان سازمان آب مخفی شده اند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی بیان نمود: نتیجه هر دو تحقیق در اختیار مقام قضائی نهاده شد و دستور دستگیری متهمان هر دو نزاع و درگیری اخذ شد.

این مقام انتظامی اضافه نمود: روز گذشته هیجدهم آذرماه دو تیم از ماموران پایگاه دوم و مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران به مخفیگاه متهمان اعزام و پیروز شدند در دو عملیات مستقل هر 4 عامل درگیری و تیراندازی را دستگیر نمایند.

سرهنگ راستی شرح داد: متهمان در بازجوئی های پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و پس از معرفی به مرجع قضائی با دستور قضائی روانه زندان شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1481

به "خبرنگاران اخبار پلیس،دستگیری اراذل غرب تهران تا داستان تکراری شرکت هرمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اخبار پلیس،دستگیری اراذل غرب تهران تا داستان تکراری شرکت هرمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید